Vauvan 1-vuotis kuvat!
Meillä napero täyttää parin päivän päästä 1 vuotta. Todella moni käy kuvauttamassa kullannuppunsa valokuvaamossa tai muualla ja teettävät sitten 1-vuotis kuvat itselleen.
Olisin nyt kysynyt kun meillä tietenkin on pienet kekkerit sukulaisten ja kummien kesken kun napero täyttää vuoden, mutta oletteko lähettäneet synttärivieraille lapsenne 1-vuotis kuvan synttäreiden jälkeen ja liittänyt siihen esim. tekstin " kiitos" ?
Olen kuullut muutaman ihmisen tekevät näin, mutta onko tämä kuinka yleinen tapa ja jos jätän kuvat lähettämättä, pahastuuko taaperoamme muistaneet?
Kiitos jo etukäteen vastanneille!
Indy ja Termiitti kohta 1 vuotta!
Kommentit (3)
kaikille isovanhemmille ja kummeille valokuvaamon kuva. Annettiin ihan vaan käteen, kun tulivat kylään sen jälkeen kun oltiin saatu kuvat. Mutta ihan vaan muuten vaan lahjaksi, eli se ei oo mun mielestä mitenkään synttärien kiitoskortti. Eihän muistakaan synttäreistä kiitoskortteja lähetetä. Yleensä häistä, rippijuhlista ja ristiäisistä...
Ja jos haluut antaa tutuille kans kuvia 1vuotiaasta, niin mun mielestä omalla kameralla otetut kuvat käy mainiosti. Kun ne nyt ei muutenkaan mihinkään kirjahyllyn koristeeksi päädy niinkuin isovanhemmille annetut kuvat. En kyllä oo koskaan antanu muille kuvia tai tai saanu kavereiden lasten kuvia.
niiltä jotka 1-vuotis kuvia on vieraille antanut, että oletteko tosiaan antanut vain kuvan vai onko kuvaan liitetty jokin teksti tai kiitos tai jotain?
Kävimme kuvauttamassa 1-vuotiaamme valokuvamossa, mutta kuvia emme (ihan jo siitä syystä, että maksoivat TOSI paljon 18 e/kuva!) antannet kuin lapsen isovanhemmille, kummeille ja isoisovanhemmille. Emme siis antaneet kuvaa kaikille synttäreillä käyneille, esim. sisarusten perheille, ystäväperheille yms. Me vietimme kylläkin aika isot juhlat ensimmäisten syntymäpäivien kunniaksi (jatkossa sitten hillitymmin;)).
Kuvien antamisen yleisyydestä en osaa varmuudella sanoa. Mutta useilla 1.v. kekkereillä olen ollut vieraana, mutten ole kuvaa saanut tai edes odottanut saavani. Kummilapsilta kuva on annettu. Minusta tämä on ollut ihan hyvä käytäntö. Jokainen räpsiköön itse sankarista kuvia esim. kakkua puhaltaessa tms. :)