Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkevää hakeutua yötyöhön?

Vierailija
03.12.2008 |

Minulla ei ole mitään kokemusta yötyöstä. Olen melkein nelikymppinen ja harkitsen ammatinvaihtoa. Kohteena oleva ammatti olisi vuorotyö, johon kuuluisi myös öitä. Ajatuksen tasolla minulla ei ole siinä ongelmaa, mutta onko se epärealistinen ajatus? Miehellä on normaalit työajat ja lapsia yksi. Siinä vaiheessa kun aloittaisin uudessa työssä, lapsi olisi ekaluokkalainen.

Sanoisitteko asiaa tuntevat tästä jotain?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka oli kolmanneksen päiväduunia parempaa, ei mulla ole siitä kuin hyvää sanottavaa. Paras työpaikka mitä mulla on ollu, yövirkku kun olen. Tosin silloin ei ollut vielä lapsia.

Vierailija
2/2 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä 2-vuorotyö, yksi lapsi.

Valvon siis 7 yötä ja olen vapaalla 7. Tässä on omat hyvät ja huonot puolensa. Työviikoilla oon aikalailla "poissa" perheen arjesta, mutta sitten vapaa viikoilla olen täysin lapsen ja miehen "käytössä". Palkka nousi meidän tuloihin nähden huomattavasti. Ja jos jaksan tehdä tätä vielä silloin kun lapsi koulunsa aloittaa, olen kotona aina kun lapsi lähtee kouluun ja aina kun lapsi tulee koulusta.

Meille tää sopii. Mies on aina ottanut vastuuta arjen pyörittämisestä, sekään ei ole ollut ongelma. Kannattaa sun jutella miehen kanssa asiasta, varsinkin, jos sä olet ollut se "vastuullinen" tähän asti. Yötyö vaatii koko perheeltä enemmän kuin normaalihommat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän