Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistähän johtuu että töissä en ole kovin pidetty?

Vierailija
03.12.2008 |

ten töitä paljon eripaikkaan ja aina minusta tuntuu että en ole kovin pidetty.

huolehdin hygieniastani

olen avoin ja kova puhumaan

tulen toimeen kaikkienkanssa

en ole tekopirtee lässyttäjä jos väsyttää kerron sen

voiko tämä että puhun paljon olla syynä koska itse en ainakaan muuta keksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vika on siinä, että työpaikalla on tarkoitus tehdä töitä, ei hankkia sydänystäviä

Vierailija
2/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet että tulet toimeen kaikkien kanssa, vaikka fiksummat ei viitsi sanoa, että nyt pää kiinni akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen päättelet?

Mutta se on totta, että liian puhelias ärsyttää monia, siis jos et koskaan ole hiljaa ja puhut esim. sopimattomissakin tilanteissa.

Ja jos puhut vielä kovalla kuuluvalla äänellä, niin sekin ärsyttää.

Mutta myös se, että kerroit työskentelet eripaikoissa voi tehdä sen, että et ole niin läheinen ja "sisäpiiriä". Jäät ehkä sen takia vähän ulkopuolelle ja tulkitset sen niin, etä sinusta ei pidetä.

Vierailija
4/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tekopirtee lässyttäjä jos väsyttää kerron sen

/i]

Voivat pitää sua valittajana.

Vierailija
5/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaali äänelä.

mietinkin onko kyse siitä että puhun ja osallistun keskusteluun vaikka en ole ns sisäpiiriä.

mieheni sanoo että vain kuvittelen jotta minusta ei pidetä. mutta itselleni tulee monesti sellainen olo. esim kaikki keskustelevat jostain asiasta ja jos osalistun keskusteluun alkaa joku puhua päälle tai kukaan ei kuuntele. pomo mulkoilee ihmeellisesti ja tänäänkin kommentoi vuoron vaihtoon että hyvä kun et vaihtanut. tuli sellainen olo että meinasi jotta olen taakaksi iltavuorossa kun töissä muutenkin vain 2.

-ap-

Vierailija
6/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kai töissä karsastetaan niitä, jotka eivät töitään tee.

Mä luulen, että olet hiukan liikaa analysoimassa muiden tunteita. Yleensähän nyt ihmiset suhtautuvat melko neutraalisti työkavereihinsa. Mulle ainakin riittää kohtelias käyttäytyminen.

Vierailija
7/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisko johtua siitä, toisaalta joo jos se piiri on jo silleen tiivis ja sä oot eka uus pitkään aikaan.

Mua ei ärsytä puheliaat ihmiset sinänsä, mutta hyvin moni puhelias on semmonen joka ei kuuntele. Joku kyllä kuulee, mutta ei kuuntele ja siinäkin on vissi ero. :/

Mulla oli muuten kanssa joskus aikoinaan koulussa ja vasta ku olin uuden työn aloittanu vähän sama olo, että kukaan ei tykkää musta, mutta vähensin ihan huomiollisesti omaa puhumista ja ns. joka asiaan puuttumista ja tuntu, että ne karsastavat katseet väheni sen jälkeen.

Vierailija
8/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen samanlaista työtä. Yksiköitä on erilaisia. Ulkopuolisena ei mitenkään voi tietää tiiviin työryhmän jännitteitä ja muita kuvioita, jos silloin tällöin piipahtaa paikalla. Lisäksi vaihdevuosi ikäiset naiset ovat muuten toisinaan niin hormoneissa, että voi tulla mitä vaan eikä se ole sitten henkilökohtaista.

Osallistu keskusteluun ja tee työsi hyvin, mutta älä mieti liikaa, olet vain töissä siellä :)

Vierailija
9/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on ehkä keskittymis- tai lukihäiriö. Saatat esiintyä sekavasti itse sitä tietämättä.

Vierailija
10/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ että minulla on kauhea stressi nyt päällä ja olen itsekkin miettinyt että olen varmaan aika sekavan oloinen tapaus.onneksi kohta alkaa loma:)

-ap-

Vierailija
11/11 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ihmettele, että muut hermostuu. Koetapa olla vähän hiljempaa joku kerta ja katso mitä tapahtuu.