Millainen on vihkisormuksesi?
Onko se sileä, onko siinä timantti/timantteja tai muita kiviä? Onko se kultaa, valkokultaa vai hopeaa vai peräti platinaa? Vinkkejä kohtuuhintaisesta sormuksesta kaipailisin :)
Kommentit (11)
ensinnäkin kannattaako siinä edes olla timantteja? Voiko vihkisormus olla myös sileä kuten kihlasormus?
kun valitset sileän kihlasormuksen pohjaksi (niiden hinnat vaihtelevat eri liikkeissä ihan älyttömästi) ja siihen sitten laitatat kiviä mielesi mukaan. Minulla on 10 timanttia ja sinisafiiri. En muista hintaa, mutta ei ollut kallis. Onhan siitä toki aikaakin muutama vuosi...Huomattavan edullinen oli valmiisiin sormuksiin verrattuna, ja itse sai suunnitella kihlasormukseen (siinäkin timantteja) sopivan.
maksoi 450 euroa.
voi hyvin olla myös sileä. kaverilla on sileä kultainen kihlasormus ja vihkisormus samanlainen valkokultanen. todella kauniin näköiset yhdessä.
Mulla sormuksessa iso, laadukas sinisafiiri ja kymmenen timanttia sädekehän lailla ympärillä. Ei sovi lapsiperheen arkeen, mutta juhlavammissa tilanteissa käytän upeaa sormustani. Arjessa käytän keltakultasormusta, jossa kolme timanttia upotetu valkokultaan. Kun sormukset liittää yhteen, kokonaisuus on säkenöivä :)
Nyt olen iskenyt silmäni valkokultaiseen sormukseen, jossa yksi isohko timantti keskellä. Eli mulle ei sormuksilla ole sinänsä tunnearvoa ja voin käyttää mitä tahansa kaunotarta vasemmassa nimettömässä. Mies kutsuu mua timanttimonsteriksi ;)
vähemmän laadukkaita timantteja mutta samaan tyyliin kuin vihkisormus.
Minä en pidä timanteista. Halusin mahdollisimma pelkistetyt sormukset. Sormukset olivat kuitenkin sen verran paksuja, etteivät ne olleet edullisia.
Aitoustodistuksineen kaikkineen. Siis silloin tietty kannattaa ostaa joltakin liikkeeltä joka myy E-bayn kautta. Saa oikea koon ja kaikkea. Sisko osti sormuksen, ja maksoi siitä tullineen 300¿. Arvioitti sen kaiverruksen yhteydessä ja Suomessa sen hinta olis ollut kymmenkertainen.
Tuskin sormuksen arvo nyt sentään 10-kertainen on ollut, jos kerran on ostanut sormuksen uutena nettikaupasta...
Sileä kultainen sormus jossa 7 pientä timanttia, maksoi 399¿ alennuksessa.
sileä valkokultaa, jossa kolme pientä timanttia. Maksoi n.200e.