Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on vihkisormuksesi?

Vierailija
18.04.2008 |

Onko se sileä, onko siinä timantti/timantteja tai muita kiviä? Onko se kultaa, valkokultaa vai hopeaa vai peräti platinaa? Vinkkejä kohtuuhintaisesta sormuksesta kaipailisin :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sileä valkokultaa, jossa kolme pientä timanttia. Maksoi n.200e.

Vierailija
2/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin kannattaako siinä edes olla timantteja? Voiko vihkisormus olla myös sileä kuten kihlasormus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun valitset sileän kihlasormuksen pohjaksi (niiden hinnat vaihtelevat eri liikkeissä ihan älyttömästi) ja siihen sitten laitatat kiviä mielesi mukaan. Minulla on 10 timanttia ja sinisafiiri. En muista hintaa, mutta ei ollut kallis. Onhan siitä toki aikaakin muutama vuosi...Huomattavan edullinen oli valmiisiin sormuksiin verrattuna, ja itse sai suunnitella kihlasormukseen (siinäkin timantteja) sopivan.

Vierailija
4/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 450 euroa.

voi hyvin olla myös sileä. kaverilla on sileä kultainen kihlasormus ja vihkisormus samanlainen valkokultanen. todella kauniin näköiset yhdessä.

Vierailija
5/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sormuksessa iso, laadukas sinisafiiri ja kymmenen timanttia sädekehän lailla ympärillä. Ei sovi lapsiperheen arkeen, mutta juhlavammissa tilanteissa käytän upeaa sormustani. Arjessa käytän keltakultasormusta, jossa kolme timanttia upotetu valkokultaan. Kun sormukset liittää yhteen, kokonaisuus on säkenöivä :)

Nyt olen iskenyt silmäni valkokultaiseen sormukseen, jossa yksi isohko timantti keskellä. Eli mulle ei sormuksilla ole sinänsä tunnearvoa ja voin käyttää mitä tahansa kaunotarta vasemmassa nimettömässä. Mies kutsuu mua timanttimonsteriksi ;)

Vierailija
6/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän laadukkaita timantteja mutta samaan tyyliin kuin vihkisormus.

Vierailija
7/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä timanteista. Halusin mahdollisimma pelkistetyt sormukset. Sormukset olivat kuitenkin sen verran paksuja, etteivät ne olleet edullisia.

Vierailija
8/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoustodistuksineen kaikkineen. Siis silloin tietty kannattaa ostaa joltakin liikkeeltä joka myy E-bayn kautta. Saa oikea koon ja kaikkea. Sisko osti sormuksen, ja maksoi siitä tullineen 300¿. Arvioitti sen kaiverruksen yhteydessä ja Suomessa sen hinta olis ollut kymmenkertainen.

Vierailija
9/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa en muista 15 vuoden takaa.

Vierailija
10/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sormuksen arvo nyt sentään 10-kertainen on ollut, jos kerran on ostanut sormuksen uutena nettikaupasta...

Vierailija
11/11 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileä kultainen sormus jossa 7 pientä timanttia, maksoi 399¿ alennuksessa.