Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Tilin saldo miinuksella! Mitä tästä seuraa?

Vierailija
18.04.2008 |

Ihan huomaamatta on tilin saldo ropsahtanut miinukselle. Luulin että oli vielä reippaasti plussalla MUTTA joku maksu olikin lähtenyt tililtä vasta reippaasti myöhässä ja nyt ollaan -45 euroa miinuksella =((( Ja seuraavaksi rahaa tulee kun lapsilisät tulee.

Pitääkö ottaa pikavippi vai antaa tilin saldon olla miinuksella viikon ajan? Mitähän siitä seuraa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole enää miinuksella.

Vierailija
2/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä elät siihen asti?

Vierailija
4/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko siirtää rahat Nordeasta joka on tässä lähellä, vaikka oma tilini ei olekaan siellä? En viitsisi haaskata bensaa menemällä kauas omaan pankkiini.

ap

Vierailija
5/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinus tilistä tulee huomautuslasku ja korot. Mulla on kerran vahingossa päivän miinuksella kun en ollut muistanut yhtä korttimaksua. Siitä tuli 0,01 euroa korkoa eikä huomautuksia (huomautusmaksu tulee kai vasta kun ne ehtii lähettää kirjeen). Kaverilla meni markka-aikana usein tili miinukselle ja silloin se oli aina 50 markkaa, olisko nyt 10 euroa?!

Vierailija
6/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin vakuuttaa että tuosta ei seuraa mitään muuta kuin pieni lisämaksu joka otetaan tililtäsi parin kk:n sisällä. Kukaan ei soittele perään edes tuossa ajassa. Itselläni sai olla kuukauden tili miinuksella ennen kuin soittivat. Eikä siitäkään seurannut mitään pahaa.

Älä missään nimessä mene ottamaan pikaluottoja. Itse olen siinä kierteessä joskus ollut.

Vierailija
7/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10e napataan tililtäsi joskus 1-2kk sisällä yleensä melko nopeasti - kunhan on ensin tullut rahaa. Jos alle 5 pvä, menee vain korkoja, tuossa ajassa tyyliin 0,20e. Muuta ei seuraa. Älä ota mitään pikavippejä. Korkokin on korkeampi niissä kuin tuo muistutusmaksu!