Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä häiritsee miehesi ulkonäössä eniten?

Vierailija
18.04.2008 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Jelly Mylord. Kokemusta on ja sitä on ihan mukava käyttää vaimon kanssa, niin ei tarvi lähteä pettämään kun joskus haluaa kokeilla isoa. Tuntuu kuulemma todella aidolta mulkulta.

M31

Vierailija:

mutta valitettavasti pienimunainen. oi jospa sitä vielä kerran saisi isoa...

Vierailija
22/45 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aikamoisia mursuja kuulostaa teillä olevan, Eipä ole ihme että roikutte tällaisilla palstoilla. Tässähän tuntee itsensä ihan melkein keorke kluuniksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies ei välitä ulkonäöstään tuon taivaallistakaan. parta rehottaa, hampaat keltaiset, aina verkkareissa....

kroppa kyllä ihan ok kunnossa ja peppu edelleen yheksän vuoden yhteiselon jälkeen lähes jumalainen.

ottaa vaan nuppiin kun ei yhtään voi " tälläytyä" edes mun takiani. hän itse kyllä ilahtuu ja arvostaa kun minä laittaudun häntä varten.

toisaalta ei auta narista, tiesin mitä sain kun hänet nain....(mut olis se kumminkin niin ihanaa kun edes yrittäis mun mielikseni...)

Vierailija
24/45 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teidän naisten vastauksia lukee, niin monessa viestissä mainitaan epäsiisteys, ei peseydy, ei leikkaa hiuksia, haisee. Kaljamahan tietty moni mies hankkii vasta vanhemmalla iällä...mutta täytyy kuitenkin ihmetellä kahta asiaa:

a) Miten olette ensikerran ihastuneet mieheenne, jos hän on kerran tuollainen sika hygieenialtaan eli ei huolehdi itsestänne?

b) Tässä ketjussa kuvaillut miehet ovat varmasti yli 40v.?

Nimittäin itse olen kolmekymppinen ja kyllä minä ja kaikki kaverini pidetään ulkonäöstämme huolta. Vaatteet on aina huolitellut, hiukset leikattu ja urheiluakin tulee harrastettua. Alkavaa kaljamahaa vastaan taistellaan urheilemalla liikaakin, mutta toki aika tekee ikävä kyllä tehtävänsä!:( Mutta anyway on täällä siis siistejäkin miehiä tarjolla, jos vain jollekin kelpaisi. Itsetunnostakaan se ei ole kiinni, joten ihmettelen naiset teidän valintoja kyllä!!

-M33

Vierailija
25/45 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 25v. Olimme 18 kun tapasimme,silloin hän oli freesi opiskelija. Nykyään paskainen duunari. muuten hyvä ja jopa sexy mies mutta ei osaa laittautua ja suuttuu kun huomautan siitä.

Sanotaan nyt vielä että itse olen samassa kunnossa kuin ennen.

-18-

Vierailija
26/45 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen viime vuosina joka kerta ennen seksiä kiihottanut itseni valmiiksi muita miehiä ajatellen ja pitänyt silmät tiukasti kiinni seksin ajan, omasta miehestä en kiihotu juurikaan. :(

Kuka ihme on muuten keksinyt sen väitteen että nainen ei muka kiihottuisi näkemästään???

Vierailija
27/45 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen pitäisi sentään olla uros eikä mikään kalpea, löysä " konttorirotta" .

Vierailija
28/45 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies, alle 30-v ja tukka harvenee harvenemistaan. Arka paikka miehelle, joten siitä ei puhuta, ei saa olla huomaavinaankaan... Mutta välillä mietin, miks mieheni näyttää n. 50 vuotiaalta. Joskus koitin kierron kautta (hyvin varovasti) ehdottaa että ajais koko pään kaljuks, olis parempi kuin päälakikalju ja karmeet pappasivuhiukset. Mutta ei tainnu vihjailu mennä perille. Nolottaa vaan miehen seurassa liikkua. On vähän kuin olisin jonku " sedän" kans liikkeellä.

Vierailija
29/45 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vitsi kun ihailen kaljuja miehiä, ne on niin sexyjä. Menee se siitä perille

Vierailija
30/45 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä jotkut valittavat, ettei mies laittaudu, niin minä kyllä pidän miehestä, joka on mies. Eli jos oma mieheni laittaisi tukkaansa jatkuvasti, viettäisi aikaa peilin edessä enemmän kuin mina jne., niin se olisi kyllä se häiritsevä piirre.

Tottakai päivittäinen hygienia ja parranajo siis kuuluu asiaan, mutten ymmärrä sitä, että mies laitattaa parturissa kolmea eri väriä päähän, enkä ymmärrä miehellä myöskään muuta karvan poistoa, kuin parran ja hiusten taikka mitään kosmetiikan käyttöä, hyi!

Juuri sellainen duunari on seksikäs! (eikä nyt siis tarkoittanut mitään ylipainoista sikaa, joka ei peseydy tarpeeksi)

Vierailija
31/45 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää ku ei käy suihkussa töitten jälkeen. Muute tosi komea ja aah..

Vierailija
32/45 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjaa hampaansa aamuin illoin ja välillä muutenkin mutta MITEN?... plakkia on näkyvissä varsinkin alaetuhampaiden välissä, yleensä ylhäälläkin, ja värjäytymiä kahvista... muuten siisti ja hyvännäköinen mies... aikuisia ollaan (yli 35v), eronneita molemmat ja tapailtu nelisen kuukautta... miten ihmeessä kerron, että hampaista pitäisi harjata muutkin kuin purupinnat ja hammaslankaakin saisi käyttää suuvedestä puhumattakaan...

Vierailija
33/45 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ensimmäisessä leffassahan vitsaillaan just tällä hammashygienia -jutulla. Jos ton tyyppinen huumori iskee, niin kattokaa leffa yhdessä. Jos ukko tauais.

Vierailija
34/45 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se parempi kuin verkkarit?

Vierailija
35/45 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset hampaat, nenäkarvat, selkäkarvat ja finnit joita on joka paikassa

Vierailija
36/45 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt tuon ällön kaljamahan kanssa pituus todellakin pistää silmään ja häiritsee.

T: Se jolta kysyit, en muista numeroani

Vierailija
37/45 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ketään harmita miehen hiusten harmaantuminen?

kysyy harmaantuva mies.

Vierailija
38/45 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huohotus seksin aikana ja paha haju hengityksessä!

Vierailija
39/45 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä tiiä. hyvä jos ei häiritse

Vierailija
40/45 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin jopa saada oman mieheni värjäämään vähän harmaita raitoja hiuksiinsa. Jostain syystä mies ei kyl innostunut siitä, vaikka mä sanoin että tykkäisin.