Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea ruokaa 11kk vois syödä itse sormin? ov

Vierailija
18.04.2008 |

Aattelin et josko makaroonilaatikkoa. Ei meinaan suostu syömään mitään karkeampaa ja jos saan lusikan huijattua suuhun niin sylkee pois! Leivänmurusia (jos itse saa laittaa) mutustelee, kyllä. Oisko kellään ideoita? Ja tarkotan tosiaan ihan ruokaa, enkä mitään banaania , appelsiininpaloja nyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli tuo sama vaihe 10kk ikäisenä,eli ei huolinut lusikkaa suuhunsa millään konstein, joten aloin tarjoamaan ruokaa lautaselta siten, että sai itse ottaa.

Esim. keitettyä perunaa pieninä paloina, pastaa, lohta, keitettyjä vihanneksia, tuoreita vihanneksia, keitettyä broileria ja kalkkunaa yms. yms. Sekä leipää ja hedelmiä.

Jotkut antavat riisimuroja samassa tilanteessa, mutta itse en suosi niitä suolaisuuden takia.

Vierailija
2/3 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapselle lusikka omaan käteen ja lautanen eteen, se saattaa olla ratkaisu. Sotkuahan siitä seuraa, mutta eipä taida olla toista keinoa opetella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunaa, riisiä, makaronia, kalaa, leipää, parsakaalia, kukkakaalia siis keitettynä, herne-maissi-paprika, lihapullan paloja, raejuustoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi