Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla 3 lasta tai enemmän, molempaa sukupuolta, raskauden eroista?

18.04.2008 |

Meille tulossa kolmas, ennestään on poika ja tyttö. Omalla kohdallani raskaudet erosivat toisistaan kuin yö ja päivä. Poikaa odottaessani ei ollut muuta oiretta kuin maha kasvoi ;). Tytön kanssa olikin mm. horror pahoinvointi, turvotusta ja mielialan muutoksia.

Vaikka alussa tässä vielä mennään, sukupuoliasiat askarruttavat ;) Miten teillä muilla, joilla kokemusta esim. tyyliin tyttö ja 2 poikaa, oliko poikaraskaudet samanlaisia keskenään. Mietin vaan pystyisiköhän tällä kertaa oireista tai oireettomuudesta päättelemään mitään.... :)?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla oli juuri toisin päin kun sinulla. Tyttöä odottaessa kaikki meni hienosti ja poikaa odottaessa koko raskaus oli aivan kamala...

Nyt pitäisi todennäköisesti odottaa tyttö, ja raskaus on ollut kyllä samanlainen kuin poikaa odottaessa -KAMALA!

Joten enpä sitten tiedä voisiko siitä mitään päätellä...

Viivi rv 27

Vierailija
2/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitään suuria eroja odotuksissa ei ole ollut.Koskaan en oo oksentanut yhdestäkään.Tasaista etoamista ja väsymystä.

Tytöistä ulkonäkö kärsi kun taas pojista olin hehkeä koko odotusajan.

pojista kärsin ennenaikaisista supistuksista.tytöistä myös kiloja tuli enemmän.

Muuten kuitenkin hyvin saman kaltaiset odotukset.

neljännen kohdalla oli olo että pika tulee ja niin tuli ja kuudennesta aavistin tytön ja niin tuli.Muista en oo osannut ajatella kumpi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöä odottaessani oli vain vähän pahoinvointia, ja massu levisi enempi " sivuille" , painoa tuli koko raskausaikana 14 kg.

Kamala kutina säärissä jossakin vaiheessa raskautta, sen muistan :/

Ja sääriin (pakaroista polvitaipeisiin asti) tuli kamalia pitkiä tummia ihokarvoja :/

(joiden gyne " lupasi" lähtevän raskauden jälkeen, mutta....niin vaan ovat ja pysyvät, ja tytär jo 17 v ;O )

Poikia odottaessani mulla oli aivan horror pahoinvointia, pitkään :(

En oksentanut kertaakaan, mutta tasaista krapulamaista kuvotusta...ja paljon :/

Massu kasvoi palloksi eteen :D

Pojista tuli kiloja 7 kg per poika.

Nyt rv 18 menossa, eikä tietoa sukupuolesta, mutta...omien tuntemusten mukaan tyttö _saattaisi olla_ tulossa ;)

Säärikarvat pidentyneet entisestään :/

Ja tuo kammottava säärikutina riesanani taas :/

Painoa tullut tähän mennessä " vasta" n. 1,5 kg, mutta yli puolet on vielä raskausaikaa jäljellä.

t: Muumimamma-72, yhden tyttären ja kahden pojan äiti

Vierailija
4/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tyttöjen odotukset kokonaisuutena aivan samanlaiset ja pojan odotuksessa en oksentanut mutta olo oli hirveä. Painoa tullut kaikista n 20kg. Myös tuntemus oli vahva että kumpi on tulossa toki kun esikoinen oli tyttö ja poika välissä niin oli hyvä vertailla.

Taasen on olo niin karmiva, että poika on tulossa:)

Moschino rv 11+1