Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistan, että Pentikin astiat ovat ykköslaatua?!

Vierailija
03.12.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat yksityiseltä, niin et mistään.

Kun kakkoslaaduksi luokitellaan jo pieni värivirhekin, mitä normi ihminen ei edes erota.

Vierailija
2/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa kakkoslaatuisista astioissa on esim. selkeästi haaleampi kuvio, jossain maalitahra tai lasituksessa jotain pientä. Osasta en ole löytänyt mitään eroa. Olen toisinaan ostanut kakkoslaatuisia valikoimalla parhaat ja on usein vaikeaa tai mahdotonta löytää eroa ykköslaatuisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kaupan.

AP

Vierailija
4/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kaikki saanut lahjaksi. Eli en siis saa sitä mitenkään selville.

Kiitos vastaajalle!

AP

Vierailija
5/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä aiot niitä myydä? Ja mitä sinulla on myynnissä?

t. 3

Vierailija
6/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mansikka-astiaa ei ole kaappiini eksynyt. Ja nyt lähtee ainotkin kiertoon.

Mutta mukavaa joulunodotusta kuitenkin sinulle!

-AP

Vierailija
7/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka saa luonnollisesti pois. Joten jos lahjan antaja on ottanut sen pois, siitäkään ei näe.

t. 3

Vierailija
8/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen piste pohjassa. Sitä ei saa rapsuttamalla pois.

Sen verran haluan kuitenkin sanoa, että mulla on sisäpiirin tietoa noista hommista (olen Posiolta kotoisin, joten tiedän yhden jos toisenkin joka on töissä joko tehtaan myymälässä tai tehtaalla), että niiden kakkoslaadun astioiden joukkoon menee hirveästi ykköslaadun kamaa. Samoin yksikin pienen pieni virhe esimerkiksi kuviossa johtaa automaattisesti kakkoslaatuun. Kakkoslaadun osastolta tehtaanmyymälästä saa tosi priimaa kamaa, kun vaan jaksaa lokata ne. Mulla on tosi paljon Pentikin astioita ja kaikki kakkoslaatua.

Tosin, jos olet myymässä/ostamassa yksityiseltä niin värit on yleensä mitkä kannattaa tarkistaa, monesti kakkoslaatu on haaleampaa tosiaan. Samoin kuviossa on yleensä virheitä. Mutta tosiaan, se tarra on poistunut käytöstä jo vuosia sitten, nykyään niissä on sellaiset pisteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi