Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko on aloittanut uudessa työssä ilman kunnon perehdytystä? Miten sujui?

Vierailija
18.04.2008 |

Mua jännittää todella. Maanantaina aloitan minulle ihan uudenlaisessa työssä. Yhden ainoan päivän olen entisen sitä työtä tehneen kanssa yhtä aikaa töissä, sen jälkeen minun on selvittävä kaikesta yksin. Ja kukaan muuhan ei niitä töitä osaa. Jaiks.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen tehnyt keikkatöitä sijaisena hommissa jotka ei todellakaan ole olleet hallinnassa. Mutta nehän menee sen " keikkatyön" piikkiin. Ei keikkailijalta odotetakaan että osaisi kaiken.

Vierailija
2/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vaan jätettiin pöytäni ääreen. Olen tosi pettynyt työpaikkaani, olen siellä edelleen mutta haikailen pois. Kaikki ajattelivat, että mua on neuvottu kaikissa tärkeissä asioissa, mutta ei, opin asiat sitä mukaa kun ne tulivat vastaan. Sitten jotkut hermostuivat, kun joutuivat selittämään. Tuntuu, että jotkut pitävät mua tyhmänä, koska en tiedä jotain asioita. Mutta mistä mä voin tietää, jos kukaan ei kerro, että tämäkin asia kuuluu mulle ja se pitää tehdä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perehdytystä ja moniin paikkoihin olen mennyt tehtäviin joita ei ole ennen kukaan hoitanut. Meneehän siinä aikaa hukkaan kun kaiken aloittaa alusta, mutta yritä perehtyä edellisen jättämiin mappeihin ja viesteihin - niitä " matkimalla" pääsee hyvin alkuun.

Itse olen aina tehnyt seuraajalle ns rautalankamallin eli kirjannut ylös kaikki työtehtävät ja miten ne tehdään. Helpottaa kummasti.

Vierailija
4/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-alalla perehdytys on yleensä huonoa, kauhea kiire eikä perehdyttämiseen jää aikaa. Minulla menee aina tosi pitkään ennenkuin tajuan, että tämä tehdään näin ja tämä näin.

Mutta sitten kun hommat alkavat luistaa, ne todella luistavat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi