Mikäs mun miestä sitten vaivaa?? (OV)
On nyt jonku aikaa halveksinut aika avoimesti minua ja minun sukulaisiani, sisaruksia ym.
Lapsille puhuu suht normaalisti (jos ovat kiltisti, pikkuinen itku, niin rupeaa raivoaan)
Kun yritän kysellä et mikä mättää, niin kuulemma minä olen saanut kaiken aikaan? :O Vaikka olen ollut mielestäni ihan normaali.
Pari viikkoa sitten oli firman pikkujouluissa johon pari kertaa soitin et kuis menee, niin niistä vieläkin raivoaa. Ei ole kuulemma pikku jouluissa naisia ollut tai muutenkaan mutta nyt kyllä eka kertaa epäilen. Just lähti töihin ja yleensä soittaa jos pahalla päällä lähtee niin nyt ei mitään. Tosi outoa!!
Kommentit (27)
joku sitä miestäsi nyt ilmeisesti vaivaa. Miten hän alunperin suhtautui uuteen raskauteen? Josko se pelottaa/hermostuttaa? Toimeentulo/työpaikka? Kaverit on aukoneet pahasti päätään? Toinen nainen? Muuta stressiä? Jokatapauksessa kehottaisin pikaiseen keskusteluun, tuskin miehesi tulee vapaaehtoisesti avautumaan sulle ongelmastaan jos ei sitä jo kerran ole tehnyt. Tsemppiä ja jaksamista! :)
nyt ei auta kun alkaa hienovaraisesti salapoliisiksi ja kerätä tietoja joita et kysymällä ole saanut. Epätietoisuus on raastavaa, been there, done that.
Itse epäilen myös tota ihastumista ja tiedän ehkä jo tyypinkin mutta miten kysyt etten kuulostaisi vainoharhaiselta?? AP
Musta alkoi tätä lukiessa tulla deja vu ilmiö mun viime vuodesta.
Mies käyttäytyi samoin kun sun ja olen pahoillani, syynä oli suhde toiseen naiseen. Toivottavasti ei näin teillä.
Syyllinen olin myös aina kaikkeen, lopuksi kun viiiiiimein puolen vuoden kyselyn jälkeen sain lypsettyä vastauksen, kertoi suhteestaan ja SYYTTi mua siitäkin kun en ollut tehnyt helpommaksi puhua asiasta aiemmin. (Mikä ei pitänyt paikkansa, tilaisuuksia oli ollut monta ennenkin.)
Joka tapauksessa nopea reagointi heti alussa ehkä olisi pelastanut meidän suhteen, nyt aika parisuhdeneuvojalle oli aivan liian myöhässä.
ja vastaus on et syy on minussa. ?????????? :O
ja ihan oikeasti olen yrittänyt miettiä et mikä syy minussa on.sitä vaivaa sun äitimäinen perään soittelu ja hiljaa ihmettely asian laidasta.
Jospas sitä vaivaa se, että keskusteluyhteys on poikki.
"mies pikkujouluissa, soittelin kaksi kertaa"....Haloo. Vaikka kuinka olisi tiivis suhde niin kyllä joskus pitää päästää irti, ja antaa toisen nauttia vapaa-ajasta ilman sinua. Ei tuollainen kovinkaan pitkälle kanna jos soitellaan ja häiriköidään jatkuvasti.
sinne miehen pikkujouluihin, niin sen kaverit alkoi kiusaamaan sitä että vaimo vahtii. Se jäi kytemään ja se alkoi todellakin miettimään omaa elämäänsä ja teidän parisuhdettanne. Nyt pohtii että lähteäkö vai jäädäkö...
...että miehesi on nyt ihastunut. Ei välttämättä rakastunut eikä suhdettakaan ole mutta ihastunut kyllä varmasti. Ja hän sen vuoksi löytää sinusta ja suvustasi kaikkea mahdollista vikaa koska ettehän te ole se johon hän on nyt ihastunut.
Jos kerran olet aikaisemmin soitellut ilman mitään ongelmaa ja nyt se haittaa niin siellä miehen päässä on tilanne muuttunut. Se joka ei aikaisemmin haitannut haittaakin nyt kun on jotain salattavaa.
Ja jos olet kysellyt mieheltä jo kysymästä päästyäsi että missä mättää etkä ole saanut vastausta niin menisin jo strategiaan b - miehen vaivihkainen seuraaminen. Ei, en tarkoita tällä mitään ulkona seuraamista vaan hänen käyttäytymistään ja sen muutoksia noin muuten. Jos mies aikaisemmin kävi illalla suihkussa mutta nyt käy aamulla niin jo se kertoo jotain. Hän "kaunistautuu" töitä varten. Eikö mies käy enää ollenkaan suihkussa (jossainhan hänenkin pitää käydä pesulla)? Oliko miehen kännykkä aikaisemmin keskellä pöytää avoinna mutta nyt mies piilottelee sitä? Olivatko aikaisemmin miehen tiliotteet/puhelinlaskut vapaasti katsottavissa mutta nyt kadonneet jonnekin? Minkälaisissa tilanteissa mies näyttää tyytyväiseltä (alkuviikosta kun työviikko on edessä ja ihastus tms. lähistöllä vai loppuviikosta kun työviikko on ohi)? Jne jne.
Yleensä kannattaisin suoraan kysymistä mutta kun se ei auta niin ei päätä kannata hakata seinään.