Club-30: aurinkoiseen kevääseen
Heissan kissanaiset,
mitäs olis jos karistettaisiin jälleen talven pakkaset niskasta ja aloitettaisiin kevät hymyillen ja kohti uusia seikkailuja..ja siis palstauduttais jälleen horroksen jälkeen???
Mitä teille kaikille kuuluu?
Meillä hoidot kovaa vauhtia menossa, viikonpäästä punktio ja 8 soluisena lähdetään sitten matkaan. Jännitystä ei juurikaan ole hieman epämukavaa painon tunnetta alavatsalla, mutta aurinkoisin mielin lähdemme matkalaista hakemaan. Varmistelemme lämpöisen vastaanoton vielä etelän auringon alla jotta masuasukki tykästyy uuteen kotiinsa ja alkaa viihtymään niin että ei ole kiirre pois. HIH!!
Onkos muilla hoidot suunnitelmissa/menossa? Huhuuu...nyt naiset takaisin koneen ääreen!!!
-Wintsu-
Kommentit (10)
Tietty muutkin klubilaiset, uudet ja vanhat.
Voi hitsi miten jännät paikat teillä molemmilla. Toivottavasti Wintterille ei ole iskenyt finnit ja estrohiki kauheasti päälle :) Yhtäkö teillä vain lähdetään siirtämään kuitenkin? Antaako kaikkien kasvaa 8-soluisiksi, vai pakastaako osan pienempinä?
Leia, tsemppiä teille kanssa. Toivottavasti tällä kertaa onnistaa paremmin. Meillähän tärppäsi toisen IVF:n tuoresiirrosta ja nyt jo massiivisen masun kanssa vaapun ihmetellen samalla millainen maitovalas musta vielä tuleekin, viikkoja on kuitenkin vasta 24+...
Peukut ja varpaat on pystyssä teille molemmille, pitäkää meidät ajan tasalla!
Tiuhtiainen ja " Sulo-Einari" 24+3
sain puolison suostumaan siihen että meille tulee ehkä koiran ja kesävauvan lisäksi kissanpentu, kunhan naapurin emo poikii. On kuulemma ihan viimeisillään. Niin että kohta sitä sitten siivoillaan yhtä lailla kissan- kuin ihmisen pennun pissoja :)
LeiaK: Tottakai muistan, olenkin useasti miettinyt mitä siulle kuuluu. Voi kuinka hienoa että olette taas täydessä vauhdissa ja mikä parasta toivotaan nyt kovasti että nämä ihanat auringon paisteiset päivät saavat muniksia kovasti kasvamaan ja tulokset ovat plussaa. Meillä myös vappu viikolla joten yhdessä päästään jännittämään.
Luovuttaja löytyi vihdoin hyvinkin läheltä, mutta ei aivan ongelmitta. Mutta kaikki hyvin loppu hyvin joten ei siitä sen enempää.
Tiuhtiainen: Vai että Sulo-Einari...hih. Ihanaa kun siellä maalla kaikki hyvin, täällä odotetaan jo hieman enemmän jännittyneissä fiiliksissä ja jalat turvoksissa siirtoa. Hikeä ei ole tullut eikä myöskään finnejä. Ei ainakaan vielä...iho on kuivunut kovasti ja jaloissa kamalan kutiseva ihottuma lääkkeistä, mutta kai se kaikki on sen arvoista. ON SE!!
ON: Soluja on hyvin tulossa ja tosiaankin 8 soluisena lähdetään vappuviikolla matkaan...turvavyöt vain kiinni ja kyyti alkaa. Mulla limakalvot hyvin paksuuntuneet, olin hieman hämmästynyt asiasta joten siitä sai hieman potkua enemmän.
Ihania päiviä kaikille.
Tulin taas tyontamaan nokkani tanne...
Siirto takana, uskomaton olo. Oli ihana nahda se pienen pieni " valo" ultrassa ja sen jalkeen kamala pelko etta se tulee pois. Nyt pikkuhiljaa uskaltaa rentoutua ja vaan olla. En uskalla ajatella testi paivaa...en ainakaan viela. Testi paiva olis vajaan kahden viikon paasta. Ollaan nyt siis ihan rauhassa ja vaan toivotaan etta valo jatkaa kasvamistaan ja tuo iloa ja myos valoa elamaamme sitten ensi vuonna. Hih.
Ja jos ei iloisesti kay niin pakkasesta loytyy huurunenia viela reilusti.
Etta sellaista meille..
Tuntuu varmaan hienolta, nyt kun olet ihan todistetusti ainakin vielä raskaana! Toivotaan että pikkuinen kiinnittyy tiukasti, nyt vaan Valolle teräviä hampaita joilla purra kiinni. Koskas lähdette etelään lämmittelemään?
Leialle tsemppiä jänniin päiviin kanssa, miten on mennyt hoidot?
Vappupallon pyöreät peukutukset molemmille! bd bd bd bd bd bd
Tiuh
Hyvat waput koko clubille, joka on ilmeisesti edelleen talviunilla tai salaa ovat plussanneet...
LeiaK: Joko teilla on kyytilainen kyydissa??? peukut ja varpaat taalla kovasti pystyssa!!!
Tiuhtiainen: sunnuntaina olis lahto etelan lampoon. Ihanaa! Kerroppas mulle viisaampana, lasketaanko rv:t hedelmoityksessa vai niinkuin ma luulen viimeisista kuukautisista, missa tapauksessa meilla mentais nyt Rv 3....miten se on??
ON: varmaan mielikuvitus tekee tepposia, tai sit vatsatauti alkamassa, hih..mut olo on " outo" , vatsaa velloo ja sit hetken paasta on taas kaikki ok. Rinnat on arat ja koko kroppa on taynna nestetta.
Wintsu pp3
katso esim http://www.ivf.ca/calcu.htm johon laitat rastin " retrieval" ja siihen punktion päivämäärän. Eihän niillä viime kuukautisilla tässä tilanteessa ole mitään merkitystä, kun hormoneilla on renklattu suuntaan tai toiseen!
Ihanaa lämmössä köllöttelyä ja ehtoisia oloja Valolle!
No niin nyt on laukut pakattu ja loma voi alkaa. Olo on melko " raskautettu" ..rinnat kipeet ja vatsa tuntuu oudolta..olen myos huomannut et mun makuaistini on mennyt ihan sekaisin. Mies on ihan ylihuolitseva, valilla jopa arsyttaa kun se ei anna mun tehda mitaan muuta kuin " levata" . Herttastahan se on. Testipaivaa odotellessa siis.
Tiuhtiainen: kiitos linkista, oli tosi hyva ja aivan kuten ajattelinkin nuo RV:t.
Wintsu pp5
Tulinpa taas tänne kurkkimaan todetakseni, että ennen vappua raapustelemani viesti on hävinnyt huitsun kuuseen.. En ymmärrä miksi mutta näin!
Noo kuitenkin - ihanaa Wintteri että kyytiläinen on mukana. Pidähän siitä hyvää huolta, jotta se asumus tulee vähän pidemmäksikin aikaa varatuksi!!
Itsellä ei oikein tuo ensi yritys tauon jälkeen mennyt putkeen. Pitkän kaavan Procren jarru teki sitten extratehokkaan äkkipysäyksen ja päätti pysäyttää mun kropan vähän pidemmäksi aikaa. Näin ollen munikset eivät lähteneet kasvuun ja päätettiin keskeyttää hoito. Nyt näyttää kuitenkin että menkat alkavat näillä näppäimillä, joten lyhyen kaavan mukaan voidaan aloittaa lääkitys myöskin muutaman päivän sisään. Toivotaan että sitten mennään paremmin eteenpäin.
Mutta eikun hyvää lomaa Wintteri! Kuulumisia odotellessa!!
Leia
Muistatkos vielä? Viime keväällä piinailin ensimmäistä IVFfää ja PASia mutta eihän niistä lykästänyt. Olin aivan järkyttävän pettynyt ja työelämässäkin myllersi niin, ettei paremmasta väliä. Näin ollen olinkin vuoden ' hermolevolla' näistä lapsettomuus asioista. Nyt taas takaisin hoitorumbassa ja piikit menossa coctaililla procren+menopur. Eli pitkä kaava tällä kertaa. Ensi viikolla kontrolliultrat ja sitten vappu viikolla mahdollinen siirto.
Palstailutauko on jättänyt sivistykseeni aikamoisen aukonkin. Onko teillä nyt luovutetulla solulla hoidot noin pitkällä? Mahtavaa!! Kerro nyt kuitenkin kuinka se luovuttaja löytyi? Milloin teillä olikaan siirto??
Kevättä odotellessa - puutarhaan pitäisi päästä jo kuopimaan ;)
LeiaK