Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olihan taas mamma kaupassa tänään!

Vierailija
17.04.2008 |

Täytteli jotain kilpailukuponkia, antoi lapselle oman. Tyttö lösähti sitten keskelle käytävää lattialle piirtämään siihen paperiin. Kummaltakaan puolelta ei mahtunu kärrin kanssa ohittamaan tyttöä. Sanoin tytölle, että siirtyisitkö hieman, että pääsen menemään ohitse. No eipä tyttö liikahtanutkaan ja äiti mulkaisi minua, eikä pyytänyt lastaan siirtymään.

Menin sitten väkisin ohitse, kärriä mutkitellen, toivoen samalla ettei lapsen sormet jää alle.

Ärsyttää tuollaiset ihmiset, jotka eivät ota muita huomioon!! Pysyisitte kotona, kun ette osaa käyttäytyä!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun nykyajan pennut on kasvatettu niin että jipa autoilijan täytyy väistää heitä...tai ajaa päälle, jota nyt tuskin kukaan ajatteleva autoilija kumminkaan tekee ja siihen kait ne nykyajan nirppanokat luottavatkin!

Monen monta kertaa on tehnyt mieli pysäyttää auto ja käydä hiukan jututtamassa noita keskellä tietä käveleviä kullannuppuja ja kysyä että eikös esim. koulussa nykyääön enää opeteta liikennesääntöjä vai miski ihmeessä he eivät osaa väistää...autotie kun on kuitenkin ensisijaisesti AUTOjen kulkureitti!! Ja tavallisesti jalkatie kulkee siinä ajoradan vieressä, mutta hauskempaa varmaan kävellä isolla lössillä keskellä ajorataa...saahan siinä ainakin taas itsenä " näkyviin" ...

Ou shit noita nykyajan vanhempia, jotka kasvattavat lapsensa suoraan sanottuna päin p**settä!!

Vierailija
22/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menet myöhemmin uudestaan kauppaan, kun kuitenkin tarvitset myös juuri sen puuttuvan asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, minä en todellakaan lähde kiertämään toista käytävää pitkin jonkun idiootin äidin lapsen takia!

Vierailija
24/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuulkaa on niin, että ne lapset ON kasvatettava, tai sitten on riski, että niistä kasvaa samanlaisia ääliöitä kuin mitä itse olette. Sitä tuskin haluatte?

Vierailija
25/25 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan lähde kiertelemään muita käytäviä jos joku laiskiainen makaa keskellä tietä!! Jestas mitä porukkaa taas ollut liikkeellä...