Lue keskustelun säännöt.
mainokset blogin yhteydessä, mitä mieltä?
17.04.2008 |
kannattaako ottaa tuota mainosjuttua, jossa tulee blogitekstin aiheeseen liittyviä mainoksia tekstin oheen?
klikkausten perusteella saa sitten rahaa niistä, onko kenelläkään tietoa millaisista summista on kysymys?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla