Kyllä sitä ihminen osaa olla tyhmä. Menin katsomaan roskiksesta nega raskaustiä...
ja haamuhan siinä nyt on.
Minä tiedän, minä tiedän, noin ei saisi tehdä eikä se varmasti tarkoitta yhtikän mitään.
Ja jos joku täällä tekisi samanlaisen aloitteen niin sanoisin että ei se tarkoita mitään ja käskisin testaamaan muutamana päivän päivän uudelleen.
Mutta nyt menee itse olemaan niin tyhmä ja totta hemmetissä mielikuvitus lähtee haahuilemaan.
Aconin testieikä niissä mielestäni ole viivanpaikkaan ollut ennen. Ja olen näkevinäni tossa vähän väriäkin.
Tyhmä minä ja tyhmä mielikuvitus
Kommentit (13)
mutta mun roskishaamuni kyllä oli ja on edelleen ihan oikea lapsi. Tosin tikku ehti olla roskiksessa vain vähän aikaa sen jälkeen kun olin pettyneenä viskannut sen negan sinne.
Vahvistin asian tietysti uudella testillä, joka sitten näyttikin positiivista ennen kuin ehdin heittää sen roskiin.
mut oli mikä oli. Pitää yrittää unohtaa kokoasia pariksi päiväksi.
Te kamalat vain lietsotte mun mielikuvitusta.
t: ap
Suosittelen testaamaan uudestaan parin päivän päästä.
ja elellä jännityksessä siihen asti. Jos ei ne kurjat menkat ala sitä ennen.
Ja minä kun tein tuon testin jotta ei tarvitsisi enää jännittää. Nega ei ollut yllätys. Joten ajattelin että eipä tartte enää elätellä toiveita.
uuf, tämä ei sovi kärsimättämälle ihmiselle sitten yhtään.
t: ap
Mutta minä vaan olen ihmetellyt, miten negatiiviseen testiin voi tulla väriä, oli se roskiksessa tai muualla miten pitkään hyvänsä. Tiedän, että joissain testeissä lukee, että tulos ei ole luotettava tietyn ajan jälkeen, mutta miksi? Mikä sen värin siihen viivaan voi tehdä.?? Viisaat!
ja mullakin yksi vanha haamu oli oikea. :)
Testi oli täysin puhdas nega, mutta parin tunnin päästä siinä olikin hento vaaleanpunainen viiva. Ei edes mikään haamujen haamu, vaan ihan selvästi näkyvä viiva.
Tosi ärsyttävää. Me ollaan lapsettomuushoidoissa, joten tiedän tarkalleen, milloin hedelmöittyminen on tapahtuminen. Raskauden olisi siis ehdottomasti jo pitänyt näkyä eilen testissä. Eli nega se tosiaan mulla ainakin on, vaikka niin tekisi mieli uskoa muuta.
Mitä testin ohjeissa sanotaan?
Jos siellä sanotaan, että ÄLÄ lue testiä enää määräajan jälkeen, se ei kyllä ole plussa, vaan testiin tosiaan saattaa tulla kuivuttuaan haamu vaikka veren hcg- pitoisuus olis nolla.
sh
mun nuorin on jo 3 ja toissa päivänä kun siivosin loysin raskauskokeen jota en ollut heittänyt pois.
Oonko mä nyt jonkun av-naapurin mielestä raskaana!!!!
Vierailija:
mun nuorin on jo 3 ja toissa päivänä kun siivosin loysin raskauskokeen jota en ollut heittänyt pois.Oonko mä nyt jonkun av-naapurin mielestä raskaana!!!!
Haamu ei ole luotettava. Varsinkaan roskishaamu.
Se ei ole välttämättä edes kemiallinen.
Paras unohtaa koko juttu. Että pitikin olla niin tyhmä ja mennä katsoo sitä testiä.
t. ap