Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feissareita, uskovaisia, kosmetiikkakauppiaita, luottokortteja, liittymiä

Vierailija
17.04.2008 |

Hemmetti, kun koko ajan saa olla sanomassa Helsingin keskustassa, että kiitos ei, kiitos ei ja vielä kerran KIITOS EI. Joudun pyörimään usein Kampissa ja Rautatientorin ympäristössä. Saattaa olla kymmeniä kertoja pahimmillaan per päivä, kun joudun sanomaan kerjäläisille, feissareille, kosmetiikkakauppiaille (niitä israelilaisia tms), luottokorttityrkyttäjille, harekrisnahiihtäjille, ilmaislehtijakelijoille, jehovantodistajille ja vaikka kenelle että EI. Tosi rasittavaa.

Joo, pitäisi varmaan raahata raatonsa korpeen, kun noin ärsyttää, mutta en varmasti ole yksin. Voi, kun saisi vain kävellä rauhassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi tehdä ihmisten kiusaaminen laittomaksi >:(. Laittaisivat jotkut hiton kojut pystyyn ja sieltä huutelisivat, mutta ei tarvitse tulla iholle jos minulla on kiire.

Vierailija
2/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken huipuksi kun juoksin ohi ja pysähdyin huutamaan " sorry, no time" , yksi ämmä huusi perään " yeah right" !!!!!! :O Minulla oli oikeasti kova kiire, piti ehtiä katsastukseen ja toinen huutelee takaisin?? Ikinä en osta heiltä mitään enkä edes katso päin, pisti niin vihaksi tuo tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus että vaikka mä maleksisin, en silti ole tilivelvollinen kenellekään aikatauluistani.

Vierailija
4/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain hyvät tavat vaativat minua vastaamaan. Kilttityttösyndrooma.

Vierailija
5/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä en sano kellekään enää mitään, kävelen vaan kylmästi ohi katsomatta päinkään.

Vaatii kyllä todella paljon, koska pohjimmiltani olen hymyilevä ja ystävällinen. Mutta varsinkin kiireessä on tosi ärsyy, kun jokainen yrittää pysäyttää.

Toisinaan hymyilen nätisti ja sanon " ei kiitos" . Ja osallistun joihinkin esim punaisen ristin keräyksiin.

Mutta mua ärsyy sellanen tyrkyttäminen. Esim puhelinmyyjät ovat kyllä helvetistä ja mua ärsyy ne niin paljon, että yleensä sanon jotain todella ilkeää ja paiskaan luurin korvaan.

Vierailija
6/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA, Greenpeace, jne. Kaikki boikotissa.

Vierailija
7/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimppuun. Siellä onkin pakko suunnitella kävelyreitti niin ettei joudu menee niiden ohi.

En varmaa ole ainoa, ja olenkin miettinyt että se liike joka on näiden kosmettiikka myyjien kohdalla varmaan kärsii siitä myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä