Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sovittaa yhteen erilaiset ajanviettohalut?!

Vierailija
17.04.2008 |

Mies sohvaperuna, minä poukkoileva siivousintoilija. Mies haluaa viettää kaiken liikenevän ajan kanssani kotona, minä mennä, harrastaa, kokeilla...

Näistä asioista on jatkuvaa riitaa, millä pääsemme sopuun?

Miestä ärsyttää etten halua koko ajan olla hänen kanssaan, minua taas ärsyttää möllöttää jossain tv:n ääressä. Olen ehdottanut yhteisiä menoja koko perheen voimin, mutta aina mies löytää jonkun " syyn" ettei tarvitse lähteä kotoa. Itse taas nalkutan laiskuudesta ja saan raivareita kun asiat eivät edisty. Mites teillä muilla? Miten sovitatte yhteiset ajat niin että kummallakin on mukavaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies muuttunut hissukseen tällaiseksi, kannattaa miettiä voisiko taustalla piillä jotain...

Vierailija
2/3 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteista riippuen hieman vaihtelevasti.

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies siitä hirveästi muutu ja painostamalla häntä mukaan menoihisi, teet luultavasti vain hallaa. Vähitellen miestä alkaa nyppiä jatkuva nalkutus ja hän kieltäytyy menoista jo ihan periaatteesta... Sen sijaan tee hänelle selväksi, että sinä et aio jäädä sohavlle makaamaan hänen mielikseen mutta et myöskään vaadi että hän riuhtoo ympäriinsä sinun mieliksesi. Sitten vaan mietit onko sulla kavereita joiden kanssa harrastaisit tai nautitko menoista myös yksin - ja alat elää omaa elämääsi. Ei parisuhteessa tarvitse kaikkea tehdä yhdessä :-)

Sullahan on sikäli hyvä tilanne, että mies on suosiosta siellä kotona lapsenvahtina. Meillä molemmilla on omat intohimomme ja menoja joudutaan tosissamme sovittelemaan, että kumpikin pääsee niihin tarpeeksi usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi