Mitä ihmettä Antti näki Bettiinassa? Meri olis ollu niin kymppi!
Kommentit (18)
valitsi bettinan siksi, kun meri ei näyttänyt tarpeeksi selkeästi tunteitaan! Siis ei valinnut bettiinaa vain, koska bettina oli sille se oikea, vaan koska se toinen oli " huonompi" !!
Ja oon kuullu, että ne asuis bettinan kanssa yhdessä vieläkin..
Aika tylsä mammanpoika olisi ollut (vaikka joo, onhan tuo muutenkin:)), jos olisi sen Merin valinnut.
sillä antti vaikutti ainakin helsingin yössä aika sinkulta pari viikkoa sitten
niistä oli Bettiina, se otsatukallinen vai se toinen?
musta aika erikoinen. onko muoti nyt tämä?
kanssa tuntunut olevan mitään vipinää, Merin kanssa näyttelivät rakastumista ehkä paremmin. Ihan tekemällä tehty ohjelma
Olin yllättynyt, että sen vanhemmat olivat ihan ihmisen näköisiä, miten tästä jätkästä tuli tuollainen urvelo.
Antti on jotenkin omituisesti kypsänoloinen toisin kuin muut ikäisensä, siksi on luonnollista , että hän valitsi aikuisenoloisen likan eikä mitään pikkutytöä.
Se isosisko inhosi jo valmiiksi Bettinaa ja sen huomasi, kauhea kotka.
tai sit niillä on menny jo poikki. up nimittäin oli todella ollu vauhdissa, oikea suttura kainalossa ollut
vähän sääli, se bettina oli niin herttainen. varmaan tosi sinisilmäinen ja avoin. suloinen vaikka otsis olikin erikoinen.
hesan yössä jos vaikutti sinkulta??? voi sitä seurustelevakin baareissa käydä..
Mä katsoin tänään ainoan jakson tästä ohjelmasta ja näin yhden jakson perusteella Bettina oli musta ihan oikea valinta, aito, ihana tyttö. Pojan vanhemmat oli ihan mukavat, mutta siskon kanssa vois kyllä tulla hankalat oltavat, vaikutti tosiaan siltä ettei kauheasti tykännyt Bettinasta..
" No en mä tiiä" , " tavallaan joo" , " me ollaan niin samalaisia" , " " no ei me ihan niin samalaisia, että niinku liikaa" - PLÄÄH.
tätäkö tosi teevee on...paskoja valintoja. kuten paras tanssija tippui sunnuntaina tanssii apinoiden kanssa ohjelmasta. ja nyt tippui meri...huh huh..mä kato enää ikinä telkkaa
Miettikää nyt miehen näkökulmasta, kumpi noista oikeasti oli se kuumempi paketti, sellainen jossa on SITÄ JOTAIN.... aivan oikein, ei ainakaan MERI!!
Ana olisi ollut paras :)
Bettina oli ihan ok. En ymmärtänyt miksei Antin sisko pitänyt Bettinasta!?
ja oma ulkonäkö kuitenkin oli tärkein. Limolla lähtiessä ja pakit saaneena tärkeintä oli miettiä miltä näytti, oikoi mekkoaan ja katsoi ettei vatsa pömpötä
Onneks otti Betskun.