Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Muuttaako synnytys alapäätä?

Vierailija
16.04.2008 |

Mieheltä olen kysynyt ja vastaus on ei, mutta entäpä rehellisesti jos ei tarvitse olla kohtelias, miten on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen alapää oo ainakaan muuttunut miksikään vaikka lapsia onkin syntynyt. Mun alapäätä ei suostunut kommentoimaan mitenkään

Vierailija
2/12 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee mieleen, onko ihmiset vaan niin laiskoja, etteivät jaksa etsiä, olisiko aiheesta kentien jo kirjoitettu, vai väijyykö täällä provoilijoita, jotka aloittavat tietyt kuumat aiheet aina vain uudestaan ja uudestaan. Ihanko uskot, että olet ensimmäinen, joka asiaa on täällä pohtinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miehenä kokemusta kahdesta naisesta ennen ja jälkeen kolmen lasten synnytystä. Samanikäisiä, ja samanlaisia synnytyksiä. Täytyy sanoa että toinen löystyi merkittävästi ja toisesta ei huomaa että on synnyttänyt kolme lasta.

Se on ihan naisesta ja ehkä asenteestakin kiinni, sillä toinen heistä ei hirveästi ole itsestään muutenkaan pitänyt huolta ja toinen taas elää terveellisesti ja pitää itsensä kunnossa.

Vierailija
4/12 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löystyi merkittävästi, ponnistusvaihe oli pitkä mutta ei repeämiä. Nainen ei harrasta mitään liikuntaa, mutta on kyllä melko hoikka. Treenikuulat on kyllä hieman auttaneet, mutta 2 vuoden jälkeen ei kovin hyvää palautumista vielä ole tullut. En halua syyllistää ketään. Yhdessä tähän on tultu ja yhdessä mennään eteenpäin. Seksi on kuitenkin melko tyydyttävää, mutta eihän se niin hyvältä tunnu kuin aikaisemmin.

Vierailija
5/12 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta vain yhdestä naisesta ennen ja jälkeen synnytysten. Kyllä se todella tuntuu erilaiselta. Ehkä 10 miehen kanssa jutellut asiasta, eikä kukaan ole sanonut ettei muuttuisi. Eiköhän se ole täysin luonnollista, mutta myös yksilöllistä kuten edellä sanottiin.

Vierailija
6/12 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman väljemmäksi, on kyllä hyvä ja aika tiukka edelleen huolimatta siitä että minuuttiakaan ei ole tietääkseni sitä toosaansa jumpannut ikinä niinkuin ei mitään muutakaan. 2 lasta.

M

Vierailija
7/12 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies enkä ole synnyttänyt

Vierailija
8/12 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluun. Vai oliko vastauksestasi jotain hyötyä? Vrt kysymys, " millainen penis on hyvä" vastaus: " en tiedä, en ole ikinä nähnyt penistä, enkä ole ikinä ollut edes lähellä penistä. Ajattelin nyt kuitenkin vastata, koska tapanani on aina vastata, vaikka en tiedä aiheesta yhtään mitään ja muutenkin sekaannun aina asioihin jotka eivät minulle kuulu" .

-5

Vierailija
9/12 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se asia kiertelemällä parane. Löysempi se on huomattavasti. 2 lasta.

Synnytys muuttaa usein myös yläpäätä, jolloin tiettyjen asioiden merkitys muuttuu. Lasten eteen pitää vähän uhrautua, mutta onhan niillä annettavaakin.

Vierailija
10/12 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin kyllä rehellisesti sanoa, että tiukkuudessa/väljyydessä ei ole ollut sanottavaa muutosta. Se täytyy sanoa, että itse en enää samalla lailla osu kohdunsuuhun, kuin ennen esikoista, ainakaan kaikissa asennoissa (vaimo edelleen arkailee ratsastusta) Mutta tämähän on pelkästään hyvä asia, kun ei tarvitse varoa, että toista sattuisi.

Vaikka esikoisen syntymästä onkin jo useampi vuosi, niin täytyy sanoa, että jos muutosta on ollut, niin parempaan. Ehkä näkemykseeni vaikuttaa myös se, että pidän ehdottomasti siitä, että vaimo on pehmeä, kostea ja kiihottunut, eikä kireä ja kuiva..auts.. :-(

Vierailija
11/12 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla tuli kyllä kuivuus samaan aikaan löystymisen kanssa..

Minkä ikäisenä vaimosi on synnyttänyt ja montako? Olisiko sillä merkitystä?

Vierailija
12/12 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kokemusta sellaisesta. Ehkä vaimosi on ollut aina keskimääräistä löysempi. Sehän on tietysti tottumiskysymys. Jos on tottunut aina saamaan löysää pillua niin tuskin sitä tiukkaa osaa kaivata.

Itse kaipaan kovasti sitä tiukkaa ja märkää pillua, johon lauetessa tuntui niin hyvältä että silmissä sumeni. Nykyään laukeaminen ei tunnu juuri miltään.

Vierailija:

Ehkä näkemykseeni vaikuttaa myös se, että pidän ehdottomasti siitä, että vaimo on pehmeä, kostea ja kiihottunut, eikä kireä ja kuiva..auts.. :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä