Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa...miesystäväni

Vierailija
16.04.2008 |

(oltu yhdessä nyt 6kk) valitsee liian usein vapaapäivinään kaverit ja baariinmenon kuin mikäkin teini.

Näemme muutenkin todella harvoin vuorotöiden ja lasten vuoksi (molemmilla ed. liitosta 1 lapsi).

Tänään taas lähti jonnekin kavereidensa kanssa, ollaan viimeksi nähty sunnuntaina JA MÄ KAIPAAN SYLIÄ, JUTTELUA, RAKASTELUA, UNISEURAA...parisuhdetta :´(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs miehen lapsi on?

Mun neuvo on vaihda mies, et sinä halua kolmea lasta joista yksi on täysikasvuinen teini

Vierailija
2/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuo itsekeskeinen " kaverit ennenkaikkea" -asenne pännii mua aivan suunnattomasti. Kuitenkin mies on kertonut että tahtoisi perheen jne. No, eipä ainakaan tuolla tavalla onnistu! Enkä minä jaksa sitä viinanottoa kerran-pari viikossa (vaikken itsekään sylje lasiin mutta rajansa kaikella). Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei halua muuttaa tapojaan. Hänelle on kuulemma tärkeää saada " omaa aikaa" . Minusta vaan tuo on aivan liikaa varsinkaan kun ei ole aikoihin nähty. Ap

Vierailija
4/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain lailla. Alkaa itsestä tuntua, että olen yksin tässä suhteessa. Mokoma itsekäs sika se on, perkele. Ja minä kun tyhmänä silti sitä rakastan :(

Ap (Täähän menee aivan yksinpuheluksi :D, kommentoikaa nyt jotain)

Vierailija
5/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkin, älä ala elämään miehen pillin mukaan jos mies menee omien kavereiden kanssa mieluummin, niin tee sinäkin pari kertaa samoin. Pistä kaverit miehen edelle

Vierailija
6/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta sulla on yhteisiä lapsia ja sitten sinä huolehdit miehen lapsesta, sun lapsesta, ja yhteisitä lapsista ja mies menee kavereiden kanssa. Onhan hänellä kotiapulainen kotona

Vierailija
7/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla vaa oo mun ex.. Ihanaa kun on vaa yks lapsi enää huolletavana:)

Vierailija
8/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edes yhden yön viikossa nukkua yhdessä. No, itsekkyyttä tai ei mutta mä tarvitsen sellaista. Ap (joka suunnittelee laittavansa kohta miehelle hyvän yön viestin, vai laittaisinko sittenkään...)

Vierailija
9/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sinäkin, pidä omat tunteesi piilossa ja pistä lapsi, sisaruksesi ja ystävät miehen edelle

Vierailija
10/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vielä todella nuoria, tai sitten mies haluaa elää uudelleen jotain nuoruuttaan... Ja kauanko hänellä on erosta? Sekin nimittäin vaikuttaa todella paljon. Jos on vasta eronnut, niin ei ehkä halua pian sitoutua uudelleen.

Enpä usko, että tuo joidenkin neuvoma " keksi sinäkin itsellesi omia menoja ja omaa tekemistä" oikein toimii. Sori nyt vaan, mutta kuulostaa siltä, että sinä olet miehessä enemmän kiinni kuin hän sinussa. Ei siis välitä yhtä paljon. Ei näytä hyvältä.

Vierailija
11/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset äijät muutu, vaihtoon laittaisin itse..

Vierailija
12/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei mies älyä itse lähettää sulle hyvää yötä viestiä niin anna olla

Vierailija
13/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on joko teini tai alkoholisti.

Vierailija
14/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko vain rakastunut rakastumisen tunteeseen? Annat miehen olla et oma-aloitteisesti lähettele viestejä, et soittele jos mies textaa sulle niin vastaa noin 20 minuutin kuluttua ja jos soittaa niin vastaat mutta sanot jotain sorri olen ystävien kanssa, nyt on kiire en ehdi nyt yms..

Vierailija
15/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä itsekunnioituksesi hyvä nainen äläkä itse taannu teinihöpötyksiin jos ei toinen ole tosissaan. On kamalaa kaivata läheisyyttä sitä saamatta, mutta et sitä väkisinkään saa.

Vierailija
16/16 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde vielä pois kun pystyt, ei mikään ole sen surkeampaa kuin olla yksin parisuhteessa ja kaivata läheisyyttä, kun toiselle alko, baari ja kaverit on tärkeämpiä.