Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Oletko uskollinen?

Vierailija
16.04.2008 |

Rehellisiä vastauksia, perusteluja saa antaa, kiitos.

Oletko uskollinen nykyisessä suhteessasi? Kauanko suhde on kestänyt? Onko lapsia, omia, yhteisiä? Jos olet pettänyt, niin miksi? Ja jos et ole pettänyt, niin miksi? Ja jos et, niin mikä voisi ajaa sinut vieraisiin, vai voisiko mikään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko uskollinen nykyisessä suhteessasi? Kauanko suhde on kestänyt? Onko lapsia, omia, yhteisiä? Jos olet pettänyt, niin miksi? Ja jos et ole pettänyt, niin miksi? Ja jos et, niin mikä voisi ajaa sinut vieraisiin, vai voisiko mikään?

Olen ollut uskollinen nykyisessä suhteessani. Yhdessä olemme olleet kuusi vuotta, joista yhden naimisissa. Lapsia ei ole. En voisi kuvitellakaan pettäväni miestäni, meillä on niin hyvä olla yhdessä. Ikinähän ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan, mutta en halua ajatellakaan sitä mahdollisuutta, että pettäisin miestäni joskus.

Vierailija
2/26 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole ollut uskollinen nykyisessä suhteessa jota on kestänyt kohta 18v. Yhteisiä lapsia meillä on 3 ja olen ollut 19 v kun olemme alkaneet seurustelemaan. 16 vuotta olin uskollinen ja jotenkin miehen huomaamattomuus minua kohtaan johti minut pettäjän tielle. Tämä on " sukuvika" meidän suvussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollegani, seksipommi Mae Westin sanoja: " Ihmettelen, miten joillakin on aikaa olla uskoton. Itse ehdin hädin tuskin olla uskollinen" .

Vierailija
4/26 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tarvetta pettää: kotona on täydellinen mies, komea ja hyvä rakastaja. TIedän olevani kaunis ja hänelle mieleinen sängyssä, joten meillä kummallakaan ei ole tarvetta pettää. n40

Vierailija
5/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt pari vuotta.Mulla on vakituinen rakastaja ja välillä yhden yön suhteita.Olen ollut naimisissa seitsämän vuotta.Pettämisellä haen jännitystä elämää n oma mies ei tiedä.

Vierailija
6/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskollinen. Miksi olisin? Täällä eletään vain kerran. Jos toinen osapuoli haluaa kuolla pystyyn, siitä vaan. Itse olen tukevasti elossa.

Vierailija
7/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 17:54"]En ole uskollinen. Miksi olisin? Täällä eletään vain kerran. Jos toinen osapuoli haluaa kuolla pystyyn, siitä vaan. Itse olen tukevasti elossa.
[/quote]
Miksi et sitten eroa?

Vierailija
8/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen aina parinkymmenen vuoden suhteessa ensisijaisesti itseni takia, vaikka mies ei olisi saanut koskaan tietääkään tai en olisi ollut edes kostoksi uskoton. Valitettavasti mies ei ollut ihan samanlainen.

Vierailija
9/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 17:54"]En ole uskollinen. Miksi olisin? Täällä eletään vain kerran. Jos toinen osapuoli haluaa kuolla pystyyn, siitä vaan. Itse olen tukevasti elossa. [/quote] Miksi et sitten eroa?

[/quote]

Ei tarvitse erota. Mulla on kaikki ihan hyvin. Toisella niitä ongelmia tuntuu riittävän tai mistä minä tiedän?

Vierailija
10/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen. 9 vuotta ja 4 yhteistä lasta. Ei ole tarvetta pettää ja se sotii persoonaani vastaan niin voimakkaasti, että itsekunnioitus menisi. En usko, että missään tilanteessa voisin pettää. Olen suoran toiminnan ihminen.

N32v

Vierailija
11/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut uskollinen parissa viimeisemmässä suhteessani, vaikka olen nuorikin (täytin juuri 25). 

Nykyinen suhteeni on melko tuore, vaikka tunsimme pari kuukautta ennen seurustelua. Työpaikalla syttynyt romanssi, joka eteni hiljakseltaan, kun kumpikin meni lukkoon aina toisen kanssa keskustellessaan.. :D Eli suhdetta nykyisen kanssa takana melko vähän, alle vuoden, mutten voisi koskaan pettää häntä.

Edellinen suhde olikin pidempi, pari vuotta, ja olimme kihloissakin. Minulle hän oli sielunkumppanini, paras ystäväni, rakkaani. Olisin mennyt hänen kanssaan naimisiin. Valitettavasti hän oli liian lapsellinen tekemään moista päätöstä vielä, jonka lisäksi hänellä oli lievää masennusta, joten suhteemme kaatui hänen päätöksellään. En olisi koskaan voinut häntä(kään) pettää.

Sitä edellinen oli pidempi mutta ihan typerä, 5 vuotta kestänyt teinisuhde. Siinä oli kaikenlaista, myös pettämistä, mutta toisaalta olin vasta 16 vuotias kun suhde alkoi. En ollut läheskään vielä valmis tekemään vakavia päätöksiä. 

Toivottavasti nykyinen suhde jatkuu avioliittoon saakka. :) Kaksi viimeistä vakavaa suhdetta ovat saaneet alkunsa vasta huolellisen päätöksenteon jälkeen - en hypi suhteeseen, ellei mies oikeasti tunnu hyvältä kaikinpuolin, ja tällöin hän tuntee samalla tavalla. Paljon on täytynyt matkan varrella tavatakin miehiä, tapailla ja tunnustella, mutta lopulta odotus palkitsee.

"Sen vain tietää kenen kanssa klikkaa", ja kenen kanssa on yhteensopiva. Niin se on.

Vierailija
12/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin heti erään kanssa jos tilaisuus tulee. En ole koskaan pettänyt vaikka tilaisuuksia olisi ollut elämänvarrella. Olis pitäny. Mitä se olis haitannu. Nyt haluaisin erään kans nussia nus nus.

-vanha akka

Vierailija
13/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vanhalle akalle:)

Vierailija
14/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut uskollinen, yhdessä 18 vuotta ja lapsia on. Mieskin on ollut tiettävästi uskollinen. Pari vuotta sitten olisin vannonut, että en ikinä petä, mutta enää en vanno ja lupaa mitään. Henkisesti olen pettänyt vuosia ja nämä yksityiset mietiskelyt ovat vielä toistaiseksi pelastaneet liittoni. Mieheni pihtaa ja seksi on pääosin aika kehnoa, mutta muuten perhe-elämä on ihan kohtuullisen hyvää. Tiedän kuitenkin, että aita on matala jos hyvä tilanne eteen tulee. Mutta se on sitten sen ajan murhe mitä teen ja miten käy.

Vierailija
15/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen ollut uskollinen edellisissäkin suhteissa. Olemme aviomieheni kanssa olleet naimisissa 5 vuotta. Seksielämä on edelleen loistavaa molempien mielestä. Välillä rauhallisempaa ja välillä rajumpaa (esim. peppuseksiä tai squirttailua tai pakottamisleikkejä). Seksiä on noin joka toinen päivä. Jos haluaisin vierasta tai tarjota miehelle vierasta, sopisimme siitä yhdessä. Olemme harkinneet parinvaihtobileitä.

Vierailija
16/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen olen ollut. Yhdessä oltu 10 vuotta ja 2 yhteistä lasta. Ei ole tarvinnut pettää, koska kuten jo sanottu, mullakin on ollut ihan tarpeeksi kiire omassakin miehessä. Nyt viimeisen puoli vuotta ollut todella hiljaista ja ankeaa suhteen kriisivaiheen takia ja puutekin vaivaa. Silti en petä oman arvomaailmani ja itsekunnioitukseni takia. Eroan mieluummin ellei saada pulmia ratkottua. Itse en koe, että mulla olisi kaikki hyvin ihan vaan sillä että puitteet on kunnossa, jos joudun kuitenkin elämään ihmisen kanssa jota en rakasta tai halua.

Vierailija
17/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan oikeesti yritän olla uskollinen vielä viidenkin avioliittovuoden jälkeen. Mies on ihan jees, mutta pidän kovasti siitä, että saan muiltakin miehiltä huomiota. Joskus sit menee överiksi esimerkiksi, kun olen baarissa. En jotenkin ollenkaan muista olevani naimisissa ja tulee flirttailtua aika estoitta, varsinkin jos olen vähän siiderissä.

Yleensä ei niistä ei kuitenkaan ole seurannut kuin kiihkeitä suudelmia ja hyväilyä. Pari kertaa olen päätynyt ihan sänkyyn asti, mut sellasen jälkeen on niin hirvee morkkis myöhemmin kotona, ettei sitä kovin usein viitsi tehä. Tulee mieleen, että mitä jos tulee ero, kun on toi parivuotias tyttökin.

Täytys aina olla niin järkevä, mut kun mä oon vähä tämmöinen hupakko ja huvittelunhaluinen. Olen kuitenkin mielestäni hyvä vaimo miehelleni ja hyvä äiti. Ikinä ei ole ollut pää kipeä.

Vierailija
18/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uskollinen melkein 30 vuotta. Mutta kun ei mitään seksielämää ole ollut viimeiseen ainakaan 7 vuoteen, ei siis mitään pyynnöistä huoöimatta, niin nyt olen muutaman kuukauden tehnyt sitä toisen kanssa eli pettänyt.

Vierailija
19/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:12"]Mä ihan oikeesti yritän olla uskollinen vielä viidenkin avioliittovuoden jälkeen. Mies on ihan jees, mutta pidän kovasti siitä, että saan muiltakin miehiltä huomiota. Joskus sit menee överiksi esimerkiksi, kun olen baarissa. En jotenkin ollenkaan muista olevani naimisissa ja tulee flirttailtua aika estoitta, varsinkin jos olen vähän siiderissä.

Yleensä ei niistä ei kuitenkaan ole seurannut kuin kiihkeitä suudelmia ja hyväilyä. Pari kertaa olen päätynyt ihan sänkyyn asti, mut sellasen jälkeen on niin hirvee morkkis myöhemmin kotona, ettei sitä kovin usein viitsi tehä. Tulee mieleen, että mitä jos tulee ero, kun on toi parivuotias tyttökin.

Täytys aina olla niin järkevä, mut kun mä oon vähä tämmöinen hupakko ja huvittelunhaluinen. Olen kuitenkin mielestäni hyvä vaimo miehelleni ja hyvä äiti. Ikinä ei ole ollut pää kipeä.
[/quote]
Jos oikeasti yrittäisit olla pettämättä jättäisit juomisen ainakin ilman miestäsi pois. Siiderin turvin annat itsellesi luvan pettää. Toivottavasti miehesi saa selville huoraamisesi ja jättää sinut.

Vierailija
20/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:57"]

Jos oikeasti yrittäisit olla pettämättä jättäisit juomisen ainakin ilman miestäsi pois. Siiderin turvin annat itsellesi luvan pettää. Toivottavasti miehesi saa selville huoraamisesi ja jättää sinut.

[/quote]

Mä en huoraa, koska en tarkotuksella etsi seksiä, kun lähen baariin. Lähen sinne, kun kotona tulee sellainen levoton olo eikä oikein pysty keskittymään mihinkään. Tavallaan haen rentoutusta ja vaihtelua.

Oot oikeassa, siideriä ei pitäisi juoda liikaa. On vain niin mukava ottaa sitä seurassa, kun se vapauttaa ja saa iloiselle mielelle.

Jos mieheni saisi tietää tahattomista hairahduksistani, niin se olisi katastrofi. Hän ottaisi eron ja se merkitsisi kotirouvana olemisen loppumista. Pitäs mennä töihin joka päivä. En jaksaisi sellasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä