Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Oletko uskollinen?

Vierailija
16.04.2008 |

Rehellisiä vastauksia, perusteluja saa antaa, kiitos.

Oletko uskollinen nykyisessä suhteessasi? Kauanko suhde on kestänyt? Onko lapsia, omia, yhteisiä? Jos olet pettänyt, niin miksi? Ja jos et ole pettänyt, niin miksi? Ja jos et, niin mikä voisi ajaa sinut vieraisiin, vai voisiko mikään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:57"]

Jos oikeasti yrittäisit olla pettämättä jättäisit juomisen ainakin ilman miestäsi pois. Siiderin turvin annat itsellesi luvan pettää. Toivottavasti miehesi saa selville huoraamisesi ja jättää sinut.

[/quote]

Mä en huoraa, koska en tarkotuksella etsi seksiä, kun lähen baariin. Lähen sinne, kun kotona tulee sellainen levoton olo eikä oikein pysty keskittymään mihinkään. Tavallaan haen rentoutusta ja vaihtelua.

Oot oikeassa, siideriä ei pitäisi juoda liikaa. On vain niin mukava ottaa sitä seurassa, kun se vapauttaa ja saa iloiselle mielelle.

Jos mieheni saisi tietää tahattomista hairahduksistani, niin se olisi katastrofi. Hän ottaisi eron ja se merkitsisi kotirouvana olemisen loppumista. Pitäs mennä töihin joka päivä. En jaksaisi sellasta.
[/quote]
Toivottavasti miehesi saa tietää täysin TAHALLISISTA hairahduksistasi ja saisit itse ansaita elantosi. Olet miehelle melko huono kotirouva, miehesi elättää sinut kokonaan ja huoraat itseäsi muille.

Vierailija
22/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:57"]

Jos oikeasti yrittäisit olla pettämättä jättäisit juomisen ainakin ilman miestäsi pois. Siiderin turvin annat itsellesi luvan pettää. Toivottavasti miehesi saa selville huoraamisesi ja jättää sinut.

[/quote]

Mä en huoraa, koska en tarkotuksella etsi seksiä, kun lähen baariin. Lähen sinne, kun kotona tulee sellainen levoton olo eikä oikein pysty keskittymään mihinkään. Tavallaan haen rentoutusta ja vaihtelua.

Oot oikeassa, siideriä ei pitäisi juoda liikaa. On vain niin mukava ottaa sitä seurassa, kun se vapauttaa ja saa iloiselle mielelle.

Jos mieheni saisi tietää tahattomista hairahduksistani, niin se olisi katastrofi. Hän ottaisi eron ja se merkitsisi kotirouvana olemisen loppumista. Pitäs mennä töihin joka päivä. En jaksaisi sellasta.
[/quote]
Toivottavasti miehesi saa tietää täysin TAHALLISISTA hairahduksistasi ja saisit itse ansaita elantosi. Olet miehelle melko huono kotirouva, miehesi elättää sinut kokonaan ja huoraat itseäsi muille.
[/quote]

Joo, se siitä kunnioituksesta ja arvostuksesta toisen ansaitsemaa elantoa kohtaan... Noh, salaisuuksilla on tapana tulla esiin ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti ennemmin. Kuulostaa juuri sellaiselta ihmiseltä, jonka mukavaksi juonti ei pelkällä viinalla enää onnistu.

N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskollinen. Ajatus pettämisestä tuntuu jo ihan käytännön syistäkin todella omituiselta, olisi sama kuin että sen sijaan, että asuisin ympäri vuoden ihanassa kodissani, haluaisinkin vaihtelun vuoksi asua vaikka kuukauden jossain kämäsessä vanhassa vuokraluukussa. Tai sen sijaan, että tekisin hyvää ja mieleistä ruokaa, kokkaisinkin vaihtelun vuoksi vaikka tillilihaa tai haggista. Eli siis miksi, oi miksi ihmeessä, edes vaivautuisin näkemään vaivaa sellaisen asian eteen, mitä saan paljon paljon parempana ilman vaivaa. Vähän niin kuin vaihtaisin Ferrarin Ladaan.

Ja tunnepuolella etenkin... Miksi ihmeessä? Rakastan miestäni yli kaiken, meillä on äärimmäisen hyvä ja tyydyttävä, vireä seksielämä ja parempaa miestä en voisi kuvitellakaan. Miksi ihmeessä haluaisin loukata noin upeaa ja ihanaa ihmistä? Ja mitä ihmettä minä siitä kaikesta saisin? No en yhtikäs mitään. Ei varmana saisi noin hyvää seksiä keneltäkään muulta ja jos saisi, se vaatisi pitkän seurustelun, hirveästi vaivaa, täydellisen yhteensopivuuden ja samanlaiset mieltymykset. Jos pettäminen alkaisi tuntua vaihtoehdolta, olisi kannattavaa laittaa ennemmin koko parisuhde vaihtoon, koska eihän siinäkään olisi enää mitään järkeä.

Vierailija
24/26 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole uskollinen. Miksi olisin? Täällä eletään vain kerran. Jos toinen osapuoli haluaa kuolla pystyyn, siitä vaan. Itse olen tukevasti elossa.

Ääliö. Juuri se takiahan että täällä eletään vaan kerran sitä haluaa keskittyä olennaiseen, siihen millä on OIKEASTI merkitystä, ja siihen parhaaseen ja upeimpaan ihmiseen jonka on löytänyt. Jos todella haluat hukata aikaasi huuhaahan, niin omapahan on asiasi. Et sinä kuitenkaan ole vakavissasi yhdestäkään niistä ihmisistä kiinnostunut, he eivät merkitse sinulle mitään joten tuhlaat vaan aikaasi ja elämääsi.

Vierailija
25/26 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskollinen. Ollaan oltu on-off -suhteessa 7 vuotta, ekat vuodet meni niin ettei kumpikaan oikein halunnut mitään vakavaa ja oltiin välillä kuukausia erossa, kunnes jotenkin aina vetäydyttiin yhteen. Silloin kun ei ollut vakavaa, oli kyllä muiden kanssa jotain flirttiä, peliä ja "tutustumisia", miehellä myös ja se oli kummallekin fine, sovittiin vaan että jos on toisen kanssa ilman kumia niin siitä pitää olla rehellinen. Eipä kumpikaan kuitenkaan sänkyyn asti päätynyt muiden kanssa.

Pari vuotta sitten alettiin sitoutuneesti seurustella. Sen jälkeen ei ole ollut mitään vikittelyä mihinkään muuhun suuntaan, en usko että hänelläkään, luotan kunnes toisin todistetaan. Ei tulisi mieleenkään vaarantaa tätä suhdetta luottamus rikkomalla, seksi on niin toimivaa että en usko että kukaan toinen voisi edes tarjota parempaa, eli en näe sellaista tilannetta edes mahdollisena, että lähtisin sitä testaamaan. Ja vaikka ajatukset ei ole pettämistä, tää on vaan niin täydellinen seksikumppani että myös fantasioissani ajatukset enimmäkseen keskittyy häneen. 

Vierailija
26/26 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ja suurimmalta osin olen ollut uskollinen hänelle. Muutaman kerran en ole pystynyt vastustamaan jotain miestä, ja joutunut antautumaan haluilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi