Mies ja alapääkarvat
Siistivätkö miehenne koskaan alapäätään? Mua ainakin ällöttää, kun miehen pallit on ihan sairaan karvaiset, oksennusrefleksi tulee jos niitä pitää nuolla. Kerran ajoin, mutta ei halua
Kommentit (8)
Mun mies on onneksi ihanan karvainen, en imeskele pallejaan kuitenkaan ja penis on tietty karvaton.
Eikai nyt kukaan nainenkaan karvoja kasvata enää nykypäivänä?! :DD
Karvojen ajeleminenhan on tosiaan ihan nykypäivän homma, Sinkkuelämää-sarjasta alkanut trendi, eiks niin?
Tiedoksi: esim. musliminaiset on ajelleet itsensä iät ja ajat.
vedän pimppikarvat tosi lyhyeksi, mutta en sellaista kanankoipipintaa....Näyttää mun mielestä vähän rumalta, varsinkin kun se sänki pukkaa. Paremmalta näyttää tosi lyhyt karva. Mies kyllä ajaa kassit paljaaksi, ja muutenkin trimmaa munakarvoja.
mies pallinsa ja kalunsakin ympäristön, ja minä myös omat paikkani kiitorataa myöten.
ei tulisi mieleenkään ihan hygieniasyistä antaa rehottaa vapaana...
Mä pidän myös oman alapääni kunnossa.
Ai kun nää tietämättömät on niin suloisia :D
Karvojen ajeleminenhan on tosiaan ihan nykypäivän homma, Sinkkuelämää-sarjasta alkanut trendi, eiks niin?
Tiedoksi: esim. musliminaiset on ajelleet itsensä iät ja ajat.
Ai kun mua ärsyttää nää viisastelijat jotka laittavat sanoja toisten suuhun.. Mua ei juurikaan kiinnosta ollaan sinkkuelämää sarjassa pillunkarvoja ajeltu vai ei. Samoin mua ei kiinnosta mitä ählämiakat tekevät. Jos he haluavat silpoa klitoriksensa niin evvk. Pointti oli se, että eiköhän nykyään ole itsestään selvyys ajaa karvat ainakin jollaintapaa?
Muutenkaan tuo mies ei ole mikään osamaksuvillapaita mies, niin genitaalialueen karvat ovat aina poissa. Eikai nyt kukaan nainenkaan karvoja kasvata enää nykypäivänä?! :DD