Anteeksi sinulle vantaalisen autokauppiaan vaimo kun makasin miehesi kanssa!
Sika ei vaivautunut kertomaan että on varattu ja huomasin sormuksen vasta kun olimme olleet jo kahdesti sängyssä. En itsekin aikanaan petettynä olisi mennyt moista tekemään, jos olisin tiennyt, että miehellä on perhe. Kertoi kyllä sitten kun kysyin sormuksen huomattuani.
Tästedes täytyy vissiin suoraan kysyä tapaamaltaan mieheltä onko varmasti vapaa, ennenkuin päästää asiat etenemään. Nyt vain syyllinen ja särkynyt olo. Ehdin jo vähän kuvitella yhteiselämääkin miehen kans...
Kommentit (7)
Itse en yleensä koskaan katso onko miehillä tai naisillakaan sormusta sormessa. Silloin kun olen ollut sinkkuna ja potentiaalinen ehdokas tullut näköpiiriin, ihan taatusti olen vilkaissut että onko sormusta ja katsonut vielä lähempääkin näkyykö sormuksen jättämää rengasta sormessa.
Ja huom. ortodokseilla sormus on oikeassa kädessä, että sekin kannattaa tsekata.
Tiedän miehen nimen ja missä asuu, mutta en nyt täällä ala kertomaan. Vaikka ehkä vaimo ansaitsisi tietää, jos mies harrastaa muidenkin kanssa noin sikamaista peliä. En todellakaan halua olla missään pettämisessä osallinen ja mielestäni olen täysin uhri, vaikka syyllisyys painaakin. Ap
Vaikket haku päällä ollutkaan. Miksi sitten jo ehdit ajatella yhteistä tulevaisuutta?
Mulla on pari varattua vakipanoa, enkä jaksa moisesta kantaa huonoa omaatuntoa. Jos mies pettää, miksi ei sitten minun kanssani. Sinkkuna en ole tilivelvollinen kenellekään ja sekstaan kyllä silloin, kun siltä tuntuu...
En aina osaa noita vierasperäisiä kirjaimia... :P