VASTATKAA VARATUT NAISET REHELLISESTI
haluaisitteko kolmannen pyörän sänkyynne? kumpaa sukupuolta?
itse haaveilen joskus moisesta
Kommentit (20)
Mä haluun olla vain mun miehen kanssa, muut pysykööt kaukana.
No mitä haluaisit, että tapahtuisi jos näin kävisi? Entä ootko esittänyt toivettasi miehellesi? On meinaan oma fantasiani, mutta jotenkin aristelen asiaa.........
Nainen kokeiltu ja ei ollut minun juttuni.
Meillä jatkuvasti 4 ylimääräistä pyörää sängyssä, ilmaantuvat omia aikojaan kuka milloinkin, sukupuolta ei voi päättää se tulee mikä sattuu tulemaan milloinkin.
juu nou?
Jos nyt pitäis kuitenkin ottaa se kolmaspyörä mukaan, niin mies se sais olla. Mä en tunne mitään vetoa naisen alapäätä kohtaan, enkä pystyis katsomaan jos oma mies nusasis toista.
Ajatuksella on kiva leikitellä silloin tällöin, mutta loppujen lopuksi en halua sekoittaa seksielämäämme ketään muuta. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Mua ei kyllä kiehdo yhtään ajatus siitä, että mun mies esim. antaisi suuseksiä sille toiselle naiselle eli en usko, että pystyisin moiseen.
jos saisin valita, niin minä ja kaksi miestä. Ei omaa aviomiestä.
Jos mieheni haluaisi olla kahden naisen kanssa (tiedän, että on ainakin unelmoinut siitä) niin en välttämättä haluaisi olla katsomassa.
Mä en pystyis siihen. En tykkäis yhtään että mies panis jotain muuta naista ja mun pitäis vielä katsoa sitä. Enkä kaipaa vieraiden miesten kosketuksia. Mutta mun puolesta kaikki muut saa tehdä sängyssään mitä huvittaa ja raahata sinne vaikka jääkiekkon maajoukkueen jos siltä tuntuu.
Ja sitten puhutaankin jo ihan eri asiasta!
Naisen tuusa ei kiinnosta enkä haluaisi katsoa, et oma mies tekisi toiselle naiselle jotain! Ja omalle miehelle ei taas toinen mies mukaan sovi; pelkää pientä penistään ja omia taitojaan...
on aina haaveillut, että meillä olisi toinen mies sängyssä, että hän voisi katsella mua ja sitä toista, tai sitten että he molemmat olis mun kimpussa. On ehdottanut sata kertaa, ja monta kertaa esim. baarissa (varsinkin laivalla/matkoilla) puhunut että etsitään nyt se toinen mies. On siis aivan ykkösfantasia hänelle, ja älyttömän kiihottunut asiasta.
Ajatuksena minuakin kiihottaa, mutta en ole vielä uskaltanut ketään meidän väliin ottaa.. pelkona olisi kuitenkin se mustasukkaisuus. Enkä toisaalta haluais jakaa itseäni...
Aikoinaan tuli mentyä aivan tarpeeksi ja kokeiltua missä meni rajani. Nykyään olen hyvin tyytyväinen avokkiini. En kaipaa minkäänlaisia kokeiluja liiton ulkopuolelta enään.
Hauskempi ajatella joskus harvoin kuin varsinaisesti toteuttaa.
Fantasiana kahden miehen kanssa oleminen on ihan kiva, mutta en tekisi sitä oikeasti. (eikä miehenikään kyllä suostuisi.) Jos olisin sinkku, niin voisin kokeilla...
Kaksi vierasta miestä kelpaisi kyllä, ainakin fantasioissa. Jos löytyisi ehdottoman luotettavat + siistit tapaukset, voisin jopa harkita irl. Omaa liittoa en ehkä siihen sotkisi, mies saisi sitten vastaavasti kaksi naista, jos haluaisi.
tai seksibileet jossa kaikki harrastaa avoimesti seksiä
Mielestäni seksi on kahdenvälinen asia.