Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset jotka antavat koiransa pois kun vauva tulee!!

Vierailija
16.04.2008 |

Ensin otetaan koira vauvan korvikkeeksi ja sitten kun se oikea vauva tulee niin koira lähtee! Ei jakseta kouluttaa ja totuttaa koiraa uuteen perheenjäseneen.

Vastuutonta!!!

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan pomppasi tosiaan tuo teksti jossa sanottiin ettei koirilla ole tunteita :D Anna karvaava koirasi pois, se varmasti ajattelee että omistajallaan ei ole tunteita ja voisi paremmin jossakin muualla! Onko sinulla miestä? Onko miehesi samanlainen kuin sinä? (lue: kylmä ihminen?)

Vierailija
82/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ihan minne tahansa.

Esimerkiksi joku eläkelläinen pariskunta voisi olla tosi onnellinen saadessaan itselleen tuollaisen. Tosin eläkelläiset pariskunnat eivät välttämättä halua sitä sekarotuista 6 vuotiasta, kun voivat saada pennun ja rotukoiran. Mutta kannattaa oikeesti vakavasti miettiä, että mikä on koiralle parasta. Ja sen jälkeen jos sen annatte pois, niin lä vaan ota enää ikinä uutta koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ihmiset jotka eivät usko koirien taivaaseen tms. ovat kylmiä?

10 muistaa monetkin kerrat itkeneensä eläindokumentteja katsoessa (mm. Euroopan eläinkuljetuksista kertovaa), koska eläinten SATUTTAMINEN ja kiduttaminen on aivan kamalaa ja väärin. Mutta jos en usko koirien sieluun ja taivaaseen niin en usko. Se ei tee minusta tunteetonta tai kylmää.

Vierailija
84/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira rakastaa perhettään siltikin, kuten lapsennekin, ei voi valittaa, parhaat vanhemmat ovat mitkä heille on suotu :( Älkää itse meuhkatko ;)

Vierailija
85/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän johtopäätökseen olen tullut myös tämän ketjun perusteella. On järjetöntä pitää koiraa, jolla ei ole mitään tarkoitusta. Se on sekä perheelle että koiralle rasittavaa. Koiralla pitää olla joku tehtävä, rooli, ei se tyhjänpanttina viihdy.

Minä en ole kritisoinnut koirasta luopumista vaan tämän koiranomistajan asennetta.

->kun se niin yllätti se karvanlähtö

-> kolmen lapsen kanssa ei enää jaksa. Ekan vuoden se kyllä oli maailman tärkein

Koiralle uusi koti. Hyvä että tämä keskustelu oli avuksi!

Vierailija
86/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ensin hän oli maailman tärkein mutta kun lisää lapsia alkoi putkahdella, enää ei jaksa..."

Vierailija
87/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihmislapsi (tai -aikuinen) on kyllä ihan eri tärkeysluokassa kuin eläin. Kyseessä ei ole mikään aikajärjestys kuka tai mikä on ollut ensin.

Koira on koira ja lapsi on lapsi.

Vierailija
88/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan harktsemattomasti vaan on itselleen " riesan" ottanut.

t.80

Vierailija
89/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko ihmisten sieluun enkä ihmisten taivaaseenkaan.

Se, mikä järkyttää, on tuo " koirilla ei ole tunteita" juttu, ja tuo, että otetaan paimenkoirasekoitus ja sitten kummastellaan että voi voi kun lähteekin karvaa, ja voi voi kun näitä lapsia tälleen tupsahti niin toi koira on VAAN koira.

Vierailija
90/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ajattele että olisi huono äiti, omituinen vain!

Vierailija
91/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirankarvanlähdöstä tietämätön : -Minkäikäisenä otit koirasi?

Vierailija
92/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kultakalan --> aijaa , sen akvaarioo pitääkin siivota , emmä jaksa , annan tän pois .

Otan hampsterin --> aijaa tän häkkiä pitää siivota , ja oho , tää onkin yöeläjä , emmä tästä tykkää , annan pois.

Otan kanin --> oho tää onkin ihan tyhmä ku ei tää haukukkaan niinku koira vaikka mä luulin , taidan antaa pois.

Otan kissan--> Ei tää taida oppii koskaa kusee laatikkoon opettamatta. . annan pois .

Otan koiran ---> Oho , emmä mitenkä tajunnu että paimenkoirasekotuksesta vois lähtee larvaa . Tää on muutenki ihan tyhmä ku ei sillä oo ees tunteita . Tämmönen tyhmä VAAN koira . Annan pois.

Otan toisen koiran---> oho hups. Tää olisi se sama eläin ku se mikä mulla oli viimeks, tästäki lähtee karvaa. Taidan antaa tänki pois.

Vierailija
93/94 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään: Teen lapsen > Jess, tää olikin hyvä valinta, ei lähde karvaa ja on tunteetkin =) Eli alampa tästä sitten kasvattamaan lasta, vaikken ole lapsiin perehtynytkään sen kummemmin...

Vierailija
94/94 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielukkaat lammaskoirat juoksentelemassa vihreämmillä niityillä koirien taivaassa...

Hihhulit kunniaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme