Apua! Hiusväri meni pilalle...
Mulla oli hiukset, jotka muuten tummat mutta pikkasen vaaleampi juurikasvu, n. 7 cm. Nyt sitten yritin värjätä lähelle luonnonväriäni, joten laitoin vaalennusaineen ensin hiusten pituuksiin ja lopuksi vasta juuriin. Lopputulos = juuret vaaleni liikaa, ja pituudet eivät juuri ollenkaan.
Joten, kannattaako yrittää korjata väriä itse = värjätä tummalla niin että laittaa juuriin ensin ja vasta vaikutusajan lopuksi myös pituuksiin, vai marssinko suoraan kampaajalle ja pyydän heitä pelastamaan hiukseni?
Kommentit (24)
kampaajille hyvistä neuvoista, av:sta on aina joskus yllättävää apua!
Laitan tämän ketjun muistiin niin luen vielä ennen kuin menen seuraavan kerran kampaajalle.
nelonen
Mulla tulee mieleen sellainen hiekanvaalea, kuten Jennifer Anistonilla mutta asteen verran vaaleampi. Seassa voisi olla ihan muutama aivan ohut raita, mutta ei siis sellaista selkeästi raidoitettua tukkaa. ei siis paljoa raitoja.
Mielestäni sun ei tarvitse tehdä itsesille tukalle mitään vaan vastuu on kampaajallasi. Kannattaisi käydä korjauttamassa. Sillä ei voi asiaa kuitata että hiuksissa on kultapigemnttiä. Jos asiakas pyytää jotain väriä, se on kampaajan ongelma miten siitä saadaan semmoinen. Jos se on mahdotonta, niin siitä on keskusteltava ENNEN VÄRJÄYSTÄ. Tuskin se kampaajakaan ihan värisokea on, olis voinnut itsekin sanoa että korjataan. Ärsyttää tuommoinen välinpitämättömyys kampaajilla..
T: 13, ja itsekin kampaaja
värjännyt hiukseni itse, ja tää on eka kerta ku epäonnistui sen 13 vuoden aikana ku oon itse värjännyt. Kerran jopa tein värinpoiston ja laitoin suklaanruskean värin, silloinkin onnistui... nyt on kai aika marssia kampaajalle.
ap