Kuka teistå rikastuu huomenna ja paljolla?
Kommentit (24)
Valtio maksaa takaisin liikaa perimänsä rahat - ilman korkoja! Mätkyt on parasta mitä voi saada - koroton laina.
ja miehelle n.400e. Ei muuta kun jouluostoksille sitten! :)
ja miehen mätkyjä maksettiin 2. päivä pois 63e.
plussalle siis jäätiin. :)
ja niillä maksan auton viimesen lyhennyksen! Jippii velaton auto huomenna!!!!
valtio maksaa "velkansa" takaisin, mulle 40 euroa ja miehelle 450 euroa...
Kivaa, että valtio on jemmanut rahojani, jotka olisi tuhlannut.
Veronpalautuksethan ovat vaan tilipäivinä saamatta jäänyttä palkkaa, jonka työnantaja (tai yrittäjä itse) on tilittänyt valtiolle liian suurena veromääränä, kun ennakonpidätysprosentti on ollut toteutuneeseen nähden liian korkea.
Ei se siis mitään rikastumista ole, vaan jälkikäteen tuleva korjaus nettopalkkaan.
Veronpalautuksethan ovat vaan tilipäivinä saamatta jäänyttä palkkaa, jonka työnantaja (tai yrittäjä itse) on tilittänyt valtiolle liian suurena veromääränä, kun ennakonpidätysprosentti on ollut toteutuneeseen nähden liian korkea.
Ei se siis mitään rikastumista ole, vaan jälkikäteen tuleva korjaus nettopalkkaan.
palautukset muodostuu lähinnä kesken verovuoden otetun asuntolainan korkovähennyksistä sekä kotitalousvähennyksestä, yhteensä tulee n. 1500 e. :)
NO mutta mitä rikastuminen sitten on? Mun käsittääkseni se on sitä, että tämänhetkinen taloudellinen tilanne paranee jostain syytä huomattavasti. Ja minull ainakin huomenna tapahtuu niin, olipä syy tuohon tilanteen paranemiseen mikä oli. Ne rahat, jotka saan huomenna, ovat vielä tällä hetkellä toisella omistajalla, joten ne eivät ole käytännössä minun vielä.
Tietty arvostan sitä toisenlaisen, henkisen pääoman kertymistä enemmän kuin tätä materialistista :)
Tulloohan sitä ja menee myös, pyysin ulosottovirstoa ulosmittaamaan palautukseni jotta saisin tuon ikävän varattomuusmerkinnän poistetuksi, ehkäpä jokus tulevaisuudessa (n.3v kuluttua) on sitten maksuhäiriörekisterikin puhdas, ja saan tämä II-luokan kansalaisuus merkinnän pois.
omaisuus ja varallisuus lisääntyy tai tulot kasvaa, miks ei myös niin että menot pienenee
Rikastuminen ei ole siis sitä että joku maksaa lainansa minulle takaisin.
Tilannehan on sama jo minä annan seuraavan palkan jollekkin lainaan ja saan sen vaikka kesällä takaisin. En todella koe olevani yhtään rikkaampi kesällä
en rikastu. Suurin osa menee vakuutusmaksuun.
Valtio maksaa takaisin liikaa perimänsä rahat - ilman korkoja! Mätkyt on parasta mitä voi saada - koroton laina.
jotka muuten olis tuhlattu jo taivaan tuuliin :-)
miehen kanssa 3400 taks :) onhan se ihan kiva summa mutta iso osa menee laskuihin ja uuteen telkkariin.. lopuilla sitten joululahjoja :)
mut hei, millon veronpalautukset maksetaan tilille?