Lapsi miehen mieliksi?
Joo, tiedän että on hieman myöhäistä katua, mutta kyselenkin kokemuksia.
Eli meillä on 3 lasta, 8v 6v ja 4v. Nämä olis riittäneet minulle, olen aina haaveillut kolmesta ja vieläpä sukupuoletkin täsmäs eli poika ja 2 tyttöä.
Mies on haaveillut isommasta perheestä, hänellä on 4 sisarusta ja samankokoisen " lauman" haluais itselleenkin.
Puhtaalla matematiikalla keskiarvo siis 4 ja miehen mieliksi suostuin vielä yhteen lapseen. No, nyt raskaana, rv 16 menossa.
Ajattelin, että tottakai sitä neljättäkin lasta rakastaa ja sen hoitaa kuten muutkin. MUTTA, nyt onkin kovasti alkanut pelottaa oma jaksamiseni. Ja muutenkin, nyt on jo niin helppoa nuiden kolmen kans ja taas pitää aloittaa kaikki alusta.
Miten teillä muilla, onhan rakkaus kuitenkin vauvaa kohtaan herännyt samanlailla kuin todellakin toivotuissa ja halutuissa raskauksissa ja synnytyksissä?
Kommentit (4)
Nostan tätä aloitusta kun itsellä on ihan samat fiilikset kun tuolla aloittajalla.
Koko raskaus tuntuu todella vastenmieliseltä ja olen miehelle vihainen kun on minut tähän "pakottanut".
Ihan erilainen olo siis kun aiempina raskausaikoina jolloin olin onneni kukkuloilla.
Kokemuksia? Vinkkejä?
Lasta ei tule hankkia kenenkään mieliksi.
Osallistuuko mies sitten juurikaan tenavien hoitoon? Pistä hänelle enemmän hoitovastuuta, kun kerran neljännen on halunnut.
aikana. Miehellä vei n. ½v ennen kuin vauva oli vienyt sydämen ja totesi että hyvä kun ei keskeytetty raskautta. Meillä siis vauvasta tuli lopulta todella rakas ja toivottu vaikka aluksi ei ollutkaan.