Millainen oli sinun viimeisimmän yhden illan seksijuttusi juonenkulku?
menin baariin, tapasin naisen, tanssittiin, valomerkin jälkeen asunnolle, pantiin. aamulla pantiin vielä pari kertaa. lähdin kotiin.
Kommentit (14)
Toistaiseksi se on yhden illan juttu.
Aamulla kirjoiteltiin netin kautta viestejä, sitten soiteltiin, ja illalla ajelin autolla naisen luokse. Illalla ryypättiin ja sitten mentiin sänkyyn, eikä puheena ollut nukkuminen. Naitiin ja sitten nukahdettiin parituntia, aamulla naitiin syötiin aamupala välillä ja sitten naitiin. Puolen päivän jälkeen lähdin ajelemaan pois.
Yksi ilta sitten hän ehdotti, että mitä jos tulisi nyt käymään. Ajattelin, että tosi outo idea, mutta suostuin kuitenkin, kun ei ollut ihmeempää ja lapsetkin isällään. Sateinen arkinen kesäilta. Pidän riskinä tämmöistä, mutta nyt vaan en jaksanut pingottaa, olin saanut tyypistä kuitenkin ihan hyvän kuvan. Yleensä olen siis treffannut nettimiehet jossain kahvilla ja eipä niistä ole kyllä mitään seksiä sulkeutunutkaan ;) no tämä mies tuli viinipullon kanssa, juotiin se ja sitten harrastettiin seksiä monta tuntia. Sain orkut ja kaikki, mikä aika harvinaista ekalla kerralla. Lähti sitten yöllä jo pois, kun piti olla aamulla kummankin töissä ;) on ainoa yhden illan juttuni 10 vuoteen. Pidetään kyllä yhteyttä silloin tällöin, eli haluais tulla vielä panemaan, mutta en ole vielä suostunut (kun ei halua kuitenkaan suhdetta ja mä taas en pelkkaa seksiä).Eronnut olen vuosi sitten, ei tässä miestä petetty siis.
Kyllä sitä kannattaisi hieman tutustua ennen paneskelua!
Siihen tuli miesporukka, yksi heistä jutteli minulle ja puhuttiin niitä näitä ja vaikka mistä. Käytiin tanssiin ja tanssin myös hänen ystävien kanssa. Miehet vaihtoivat baaria ja tämä yksi mies tuli pyytämään mut mukaan.
Lähdin matkaan, toiset miehet meni yhteen baariin ja me karattiin käytiin vähän syrjemmässä panemassa (kortsun kera tietty) Tultiin takaisin kun nää muut miehet oli menossa jo yhteen yökerhoon ja tämä panomies tahtoi mut sinne mukaan, oltiin ilta yökerhossa ja mentiin taksilla mun luo.
Mukavaa oli
hänen työpaikkansa juhlat, joiden jatkoille satuin samaan aikaan. Tunsimme jo yli vuoden takaa entuudestaan,hyviä kavereita siis. Hän seurusteli, minä vehtasin hiipuvassa suhteessa varatun miehen kanssa. Jo pitkään kytenyt vetovoima ja halu poltti sormenpäitä myöten tanssilattian hitaissa.
Tunsin ensi kertaa hänen jäykistyneen kalunsa. Olisi tehnyt mieli suudella tai edes koskettaa, kevyemmin. Hän tukahdutti sanansa hiuksiini.
He poistuivat yhdessä, neitokainen iloisessa hiprakassa roikkui käsipuolessa, supatteli miehen korvaan.
Kävelin baaritiskille,tilasin juomani tuplana ja käännyin hymyillen viereeni istuneen miehen puoleen.
Sitä vaan tavattiin, tanssittiin ja naitiin. Mitään juonta tässä tarinassa ei ollut.
Vierailija:
Mies oli tietysti kunnollinen ja varattu
vai välititkö edes siitä ?
Tämä viesti tarkoitettu siis tuolle, joka kävi kortsun keralla panemassa jonku tyypin kanssa nurkan takana
oikea kaava on: juo-tanssi- nussi. juo lisää- tanssi lisää- nussi lisää jne.
En mä ole kenenkään vahtija, ja tulihan hän mukaani yöksikin...
TVierailija:
Vierailija:Mies oli tietysti kunnollinen ja varattu
vai välititkö edes siitä ?Tämä viesti tarkoitettu siis tuolle, joka kävi kortsun keralla panemassa jonku tyypin kanssa nurkan takana
kamalaa
aiku kamalaa, joku panee nurkan takana, eikä edes tiedä onko varattu ja kunnollinen...
pyörittelen lasiani ja mietin, en kiinnitä mitään huomiota ympäristööni.
Jossain vaiheessa säpsähdän ja huomaan vierustoverini on vaihtunut, vieressäni istuu noin 25-30 vuotias mies ja hänen ystäviään, vilkaisen vieressä istujaa ja hymyilen, käännän katseeni takaisin lasiini ja palaan ajatuksiini.
Mies kääntyy kohti minua ja sanoo: Ville, tervehdys sinulle surusilmä. Ja katsoo minua odottavasti. Hymyilen hänelle ja sanon Hei Ville. Ville kyselee miksi olen baarissa, sanoin: kävin katsomassa lätkä-matsin ja ajattelin lähteä kotiin. Hän hymyilee ja sanoo: Älä lähde vielä, tanssitaan.
Niinpä käyn tanssimassa Villen kanssa ja sitten Villen ystävän kanssa ja toisen ystävän kanssa. Kun palaan Baari-tiskille, Ville sanoo sinulla on kaunis hymy, hymyilisit enemmän. Katsoo minua ja sanoo taas: Ville tässä hei, minä naurahdan ja sanon nimeni Salla tässä, hei Ville.
Juttelemme ja Ville pyytää minut mukaan kun hän on kavereineen lähdössä seuraavaan baariin, katsomme toisiamme ja Ville tokaisee et taida tietää mihinkä lähdit mukaan. (Oikeasti minä tiesin, mutta halusin olla tuntematta häntä ja hänen ystäviään.) Joten nauroin vain.
Tulessamme baarin pihalle Villen ystävät menivät sisään ja Ville otti minua kädestä kiinni, ja lähti juoksemaan. Minä juoksin hänen kanssaan merenrantaan, suutelimme ja rakastelimme, siellä ulkona ohikulkijoiden katsoessa, ei se meitä haitannut halusimme niin toisiamme.
Reilun tunnin kuluttua kävelimme käsikädessä yökerhoon ja vietimme illan nojaillen, tanssien hitaita ja suudellen toisiamme, hiukan ennen valomerkkiä lähdimme yhdessä pois minun luo jatkamaan yötä.
Kolmonen kirjoitti uudestaan
.. kun vaimo kertoo lähtevänsä "tanssimaan".
Ei ihme , että joissain uskonnoissa sen on kiellettyä.