Miten te muut monta synnyttäneet kestätte löysää alapäätänne?!
Mulla kolme synnytystä ja tämä asia alkaa jo todella tuhota suhdetta!
Inhottaa koko seksi, kun on täysin pilalla paikat:(
Kommentit (42)
Mies ei kehtaa mitään sanoa, ja akka olettaa automaattisesti sen olevan tyytyväinen!
Lukekaapa joskus miesten mielipiteitä asiasta, löytyy esim. seksipalstalta ajoittain, voisi leivinuunin omistajat yllättyä.
Minun pilluni on todella tiukka. Kaikkien kavereideni miehet haluaisivat nussia minun kans, koska tietävät, että pilluni ei ole löystynyt. Ovat sanoneet monesti, että jättäisivät vaimonsa minun takia, koska heillä on niin löysät pillut. Lapset ja yhteinen elämä ei merkitse mitään pillun tiukkuuden rinnalla.
Olenkin monesti kotibileissä näyttänyt miehille pöydällä makaamalla, millainen on oikea ja tiukka pillu. Kaikki miehet aina huokaavat ihastuksesta. Mutta en sentään viitsi maata heidän kanssaan, koska olen uskollinen nainen.
Mutta ystävien miehet käy sääliksi kun he eivät saa nauttia samasta tiukkuudesta. Moni on jälkeen päin sanonut, että olisivat mieluummin lapsettomia kuin löysäpillun miehiä.
eipä ole mies koskaan valittanut, joten miksi minua haittaisi.
Mä en ainakaan jaksaisi moista märistä, kunnon jumpat ensin kehiin, ja jos ei auta, niin Rolfin pöydälle vaan haarat levällään.
Vierailija:
Minun pilluni on todella tiukka. Kaikkien kavereideni miehet haluaisivat nussia minun kans, koska tietävät, että pilluni ei ole löystynyt. Ovat sanoneet monesti, että jättäisivät vaimonsa minun takia, koska heillä on niin löysät pillut. Lapset ja yhteinen elämä ei merkitse mitään pillun tiukkuuden rinnalla.Olenkin monesti kotibileissä näyttänyt miehille pöydällä makaamalla, millainen on oikea ja tiukka pillu. Kaikki miehet aina huokaavat ihastuksesta. Mutta en sentään viitsi maata heidän kanssaan, koska olen uskollinen nainen.
Mutta ystävien miehet käy sääliksi kun he eivät saa nauttia samasta tiukkuudesta. Moni on jälkeen päin sanonut, että olisivat mieluummin lapsettomia kuin löysäpillun miehiä.
Olen useamman lapsen alakautta synnyttänyt ja lantionpohjalihaksia aloin treenata jo ennen lapsia. Kahdessa sormessa tuntuu puristus kun puristan alapään lihaksia, virtsaamisvaivoja ei ole. Seksi tuntuu hyvältä ja gyne sanoi tarkastuksessa, että hyvässä kunnossa olen. Mies on tyytyväinen seksielämäänsä ja niin olen itsekin.
Tässäkin asiassa luotan siis edellämainittuihin asioihin enemmän kuin av-raatiin ja provoilijoihin, jotka vinkuvat, että alatiesynnyttäneet ja monen lapsen äidit erityisesti ovat löysäpilluja. Kukaan heistä ei ole minun värkkiäni kokeillut ja tuskinpa kovin monen muunkaan synnyttäneen naisen. Lol vaan teillekin.
synnytyksessä saadut traumat ym. Esimerkiksi toisten kudos on venyvämpää ja palautuvampaa kuin toisten, jotkut eivät saa esim. raskausarpia lainkaan ja toisilla koko vatsan iho repeää.
Tuttavani on synnyttänyt 2 kertaa ja joutui leikkaukseen, kun virtsa karkaili vielä 10v. viim synnytyksestä.
Itse olen synnyttänyt 3 kertaa ja mulla ei ole alapään kanssa mitään ongelmia. Kaikki on yksilöllistä.
Mies on valittanut että oon liian tiukka, tulee nopeesti jos yhdynnän aikana esim. rupean supistelemaan lantiopohjanlihaksia. Nykyään en sitä pahemmin tee, että kestää nää meidän panot vähän kauemmin.
Aloitin säännöllisesti treenailee joskus 18-19 ikäisenä emätinlihaksia. Äitini treenikuulat oli useasti " lainassa" , kunnes sitten ostin omat. Asiasta tulikin päivittäinen rutiini, ja on edelleen.
On eri asia omata koko emättimen matkalta sen " tiukan" , eikä vaan sieltä suuaukolta.
34v. 3 alatie synnytystä
neljäs lapsi oli 4700g painava, jonka lääkäri pakotti synnyttämään alakautta. Repesin TOSI pahasti ja sain tehdä 2v töitä ennenkuin alapää oli entisellään
puristuksen, kaikki ok. Jos et, ala treenaamaan. Emätin on lihas jota voi kuntouttaa. Itse taidan olla luonnonoikku, sillä römsä on edelleen ihan loistokunnossa kahden synnytyksen jälkeen, puristus tuntuu tosi voimakkaana.
Vierailija:
puristuksen, kaikki ok. Jos et, ala treenaamaan. Emätin on lihas jota voi kuntouttaa. Itse taidan olla luonnonoikku, sillä römsä on edelleen ihan loistokunnossa kahden synnytyksen jälkeen, puristus tuntuu tosi voimakkaana.
Eikun vaan kokeilee.., kunhan pääsen täält töist kotiin.
aika tiukalta koko matkalta. Millainen pillu silloin on? N28
Yksi synnytys, 3 vuotta aikaa. Olen jumpannut pildeä about 5 vuotta jo. yhdelle sormelle puristus koko matkalta, varsinkin jos olen hieman kiihottunut, on tosi voimakasta tuo puristusvoima.
Tosin treenailen tässä omaksi iloksi, selibaatissa jo toista vuotta!
Vierailija:
aika tiukalta koko matkalta. Millainen pillu silloin on? N28
mun elämässä ainakin on ollut niin paljon huolia ja murheita, että tällainen keskustelu ja kommentit tuntuu aika lailla turhalta.
Satuin katsomaan alapäähäni peilillä tässä yksi päivä ja meinasin pyörtyä. Hyi helvetti!
t- 2x synnyttänyt