Miksi Huutonetissa myydaan cd-telineita ja myyja vaittaa niihin sopivan myos dvd-koteloita vaikkei niihin mahdu kuin cd-levyja?
Huusin joskus syksyllä kaksi telinettä, joiden piti olla cd- JA dvd-telineitä, mutta kissan paskat niihin mitään dvd-koteloita mahdu.
Tästä viisastuneena kysynkin aina telineiden mitat, vaikka myyjä kuinka väittäisi noiden olevan myös dvd-telineitä. Ja melkeinpä aina myyjän antaessa mitat, käykin ilmi, että myyjä on puhunut paskaa ilmoituksessa ja kyse on pelkästään cd-telineestä.
Eikö kaikki tiedä, ettei dvd-kotelo todellakaan ole saman kokoinen kuin cd-kotelo? Vai missä mättää?
Kommentit (12)
dvd:t pystyyn ja cd:t vaakatasoon.
mutta dvd:t laitettiin pystyyn ja cd:t vaakatasoon niihin " koloihin"
4
Mä EN tarkoita nyt noita telineitä, mitä voi käännellä ja väännellä mielin määrin vaan sellaisia, jotka ovat KORKEITA " torneja" , esim. metallisia ja niissä ei ole kuin nuo yhdet aukot jne. Ja jotka ovat siis tehty pelkästään cd-levyille.
paskat me mitään ajatustenlukijoita olla, idari
kerroin vaan miten meillä meni.. sori kun en tiennyt, mitä tarkoitit..
4
Vierailija:
tuollainenko?
Ja turhaan sä 11 haukut siellä! Enkös mä ekassa viestissä selittänyt? Vai oletko sä itse joku idiootti, joka ei osaa kunnolla lukea?
En ole ajatustenlukija. Jos myyjä kerta ilmoitti kohteessaan, että teline sopii sekä cd:ille sekä dvd:ille, niin mistä hitosta mä olisin voinut tietää, että myyjä on uuno, joka ei luultavasti ole koskaan nähnytkään dvd-koteloa.
Senpähän takia kysynkin nykyisin nuo mitat, vaikka myyjä väittäisi kohteessaan mitä tahansa. Meillä ei nimittäin tarvita enää yhden yhtäkään cd-telinettä, niitä on jo ihan tarpeeksi.
muutakun cd-teline..
ihan vaan näin ohimennen..
Tästä linkistä löytyy yksi cd-teline, jonka tyylistä dvd-telinettä tarkoitan.
http: //riemun. huuto. net/auctionimages/f/67/1085d849dc81a2a0fa755fa50cac8-orig. jpg
cd:t vaakaan ja DVD:t pystyyn