Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan langat ja lääkärintarkastus

Vierailija
15.04.2008 |

Tänään, puoli vuotta kierukan laiton jälkeen muistin että olen unohtanut lääkärintarkastuksen! Mitähän haittaa siitä voi olla?

Toiseks, onko kellään muulla ollut niin ettei langat ole ikinä tuntuneet, joka ohjeessa käsketään tunnustelemaan niitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: miten meni, itsellä pe aika ja pelottaa...

Vierailija
2/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ollu oikeasti niin kamalaa kun luulin. Otin pari 400mg buranaa ennen operaatioita ja se vähä n auttoi. Ensin lääkäri teki tavallisen gyne tutkimuksen, mittasi kohdun pituuden ja puhdisti emättimen ja kohdun suun liuoksella ennen kierukan laittoa. Kyllähän se sattui, mutta hengissä selvisin =) ekan tunnin laiton jälkeen oli enemmän kipuja ja vaikea kävellä, mutta sitten hieman helpotti. Nyt päivän ollut kuukautiskipumaista särkyä alavatsalla ja jos olen enemmän nostellut vauvaa tms niin sitten tä kipuilua ollut hieman enemmän. Laiton jälkeen hieman myös huimasi, johtui varmaan jännityksestä. Mutta eiköhän sinullakin ihan hyvin mene. Epämiellyttäväähän se on ja vähän sattuu, mutta on nopeasti ohi. Kannattaa tosiaan kipulääkettä ottaa ennen asetusta. Tsemppiä! T. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan tuntenut lankoja, koska ne oli leikattu lyhyiksi ja vetäytyneet. Kierukan poistossa niitä piti etsiskellä.

Vierailija
4/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka on hyvin paikoillaan. Samalla lyhennettiin langanpäät, jotka olivat pistelleet miestä yhdynnän aikana. Nyt ei enää tunnu lankoja.

Vierailija
5/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuntui ikäänkuin venytystä ilmeisesti venytti kohdunsuuta tai jotain?

Vierailija
6/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka on paikallaan(jos ei vaikka tunne lankoja) ja sitten voidaan tarkastus tehdä. Mutta kuulemma tavallisesti riittää noin vuoden päästä. T.2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä