Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekkäät äidit imettävät lapsiaan

Vierailija
03.12.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mukaan luettuna. Koska näin pääsen kaikkein helpoimmalla.

Vierailija
2/9 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuuttani imettelen vielä vuoden ikäistä... en ymmärrä kuin jotkut jaksaa touhuta pullojen kanssa. ja säälin kyllä vauvojakin. korvikkeet haisee ihan mädältä. joskus olen ajatellut antaa vauvalle sellaista mut purkki purkilta haisee aina niin mädältä etten ole voinut antaa. On sitten ollut ennemmin ilman kokonaan jos olen poissa ollut.

Eniten ihmettelen että kuin jotkut jaksaa yöllä nousta lämmittämään maitoa. mä en ole koskaan lapsen takia vielä yöllä sängystä noussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kehui äsken kuinka HELPPOA ja KÄTEVÄÄ on kuin kuusikuukautinen ei ole enää tissillä... yöllä on niin HELPPOA ja KÄTEVÄÄ raahautua useaan otteseen yläkerran makuuhuoneesta alakerran keittiöön lämmittelemään korviketta.

Vierailija
4/9 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oli oikean lämpöistä ja tuoretta maitoa tarjota.

Mutta yksi varotuksen sana! Opettakaa lapsenne kuiten hyväksymään pullo (vaikka vettä tai jotain). Itselleni kävi niin, että lapsi oli 10 kk. (ei olenkaan juonut pullosta) kun jouduin onnettomuuteen ja yhtä-äkkiä isi oli lapsen kanssa joka ei suostunut juomaan pullosta :-(. Se oli karmeeta aikaa......

Vierailija
5/9 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva aikoina en ole kärsinyt unettomuudesta tai ollut yövalvomista, juurikin imetyksen helppouden takia. Vauva on ollut vieressä ja tissi vaan suuhun =) Esikoinen lopetti itse yötissin 7kk iässä ja toinen 11kk iässä. Laiskalle äidille on hyvä,kun suositellaan 6kk täysimetystä.. eli se aika on helppoa, ei tarvii soseiden kanssa vielä leikkiä ja varata ruokia mukaan jne..

Vierailija
6/9 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne sinulla, joka olit joutunut onnettomuuteen, ja varmaan kova huoli vauvan syömisistä.

Meillä opittiin rinnalta suoraan mukiin ja nokkamukiin.

Onneksi kovassa nälässä maitoa saisi liruteltua ainakin lusikalla - vaikka hirveä työ siinä olisi.

Vierailija
7/9 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolinukuksissakin.

Vierailija
8/9 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysimetin yli 6kk ja lapsi siirtyi rintamaidosta suoraan tavalliseen luomumaitoon. Helppoa ja kätevää, ei myöskään mennyt rahaa korvikkeisiin.

Vierailija
9/9 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäistä syistä minäkin imetin vuoden ja täysimetin puolivuotta. Oli niin älyttömän helppoa ja kätevää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä