limatulppa tuli aamulla 37+2, koskahan synnyttämään?
kuinka kauan limatulpasta synnytykseen yleensä? Itselläni supistellut jo pari yötä ja nytkin massu oudon tuntoinen...
Kommentit (11)
minulla tuli limatulppa rv 37+0 ja jo samana päivänä n.5tuntia sen jälkeen humahti lapsivedet ja illalla vauva oli maailmassa. aika yksilöllistä taitaa olla :)
päivällä minullakin jo supisteli siihen malliin, että ajattelin lähteväni viimeistään illasta synnyttämään.. mutta sitten jotenkin rauhoittui tilanne ja supistelu loppui. Kuitenkin massu kävellessä edelleen jotenkin oudon tuntoinen ja tosiaan sitä limaa paksua kellertävää tuli aika paljon aamusta ja oli vähän veriviiruakin seassa. Saa nähdä koska tositoimiin:)
rv 38+6 ja vauva syntyi rv 40+0. Toisen lapsen kohdalla limatulppa tuli rv 41+4 ja vauva syntyi rv 42.
meni nuo toisen lapsen rv:t sekasin, mut eikait sillä väliä, eli limatulppa meni 40+6 ja syntyi 41+2
Minulla limatulppa irtosi yöllä joskus kolmen aikaan, aamupäivällä lähdimme sairaalaan, kun supisteli jo niin paljon ja lapsen syntymäajaksi merkittiin sama päivä, klo 19.25. :)
Melko yksilöllistä näkyy olevan...
Limatulppa irtosi 39+ jotain ja vauva ei syntynyt ollenkaan, heheh. Mut siis ei käynnitynyt ollenkaan vaan leikattiin sit 40+5
Annu
niin tokasta raskaudesta limatulppa irtosi rv40 kun olin ä-polilla yliaikaistarkastuksessa (kiitos kovakouraisen gynen) kaikesta huolimatta synnytys käynnistettiin 41+5 kun ei siis käynnistynyt itsestään
voi kuulema tulla monenakin päivänä. Eiköhän synny kun on valmis syntymään:) kipeät supistelut yöaikaan varsinkin kertoisi siitä että synnytys lähestyy.. mutta saa nähdä.
Sitä irtosi pitkin viikkoa melkein joka päivä. Voi kun se olikin jännää alkaa odottamaan synnytystä. Ei enää olisi kauhean pitkä aika tähän toiseen synnytykseenkään. =)
Tytteli-83 rv 33+2
sen viikon aikana kun limatulppaa irtoili? Ihan hyvä tietää että niinkin pitkään voi irrota limaa ettei turhaan liian aikaisin ala odotella synnytystä:)
Mutta muistaakseni mulle silloin sanottiin sairaalasta että saattaa mennä 2 tuntia, 2 päivää tai 2 viikkoa vielä...
Mutta muistaakseni olen kyllä monen kuullut puhuvan tuosta, että parin päivän sisällä alkaa tapahtumaan.
viivi rv 27