Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus oireita????

15.04.2008 |

huh, mietin ja mietin...ja jännitän... kuukautiset myöhässä 5pv:ää.

Terkulassa kävin äsken testin antamassa ja vastaus tulee 12 jälk. apteekin testi ei näyttäny mitään(testasin 2x)

vauvaa olemme toivoneet reilu vuoden! ja kaksi keskenmenoa.

Mulla " ihmeellisiä" kipuja, esim. alapää on tosi kipeä. ja rinnat hiukan... voiko alapää kipu johtua raskaudesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se terveyskeskuksen testi näytti? Mullakin kk pari päivää myöhässä (kp 31/28), yleensä todella täsmällinen kierto. Testit silti näyttävät negaa. Missä vaiheessa verikokeesta tietää varmasti? Voikohan olla, ettei mulla ole vielä sitä hormonia tarpeeksi, jotta tikkutestit näyttäisivät?

T. Pötkö

Vierailija
2/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs täällä kans yx odotusta odottava, menkat myöhässä kohta 2viikkoa..KP 41 meneillään ja testit senkus negatiivista näyttää. Pillerien lopetuksen jälkeen tullu yx " normi" kierto ja sillon kierronpituus 32 päivää. Pitänee vissiin kohta terkkarille olla yhteyksissä?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla otettiin tk.ssa vain virtsa testi ja näytti negaa =(

Lääkäri sanoi että jos ensi viikolla ei menkkoja kuulu niin otetaan verikoe.

Mietin myös että voiko olla ettei hormooni näy vielä? vaikka menkat jo viikon myöhässä.

Vierailija
4/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekki oon tässä mietiskelly, että voiskohan olla et raskaushormooni ei näkys vielä virtsassa..tai sitte vaan yksinkertasesti on kierto vielä sekasin. toisaalta kyllä oireita on enemmän raskauden kuin menkkojen suuntaan.. jos malttas vielä ootella viikonlopun yli ja maanantaina soittelis terkkarille et missä mennään..

Vierailija
5/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin olla ettei testit näytä oikeeta tulosta, vaik niittenhä pitäs jo näyttää heti kun menkat on myöhäs, mulla oli menkat myöhäs 5 päivää ja oli jo silloin huono olo, jopa oksensin ja olin ihan varma et raskaana olen, testit näytti vaa negaa, no sit oottelin viel viikon verran ja tein uuden testin joka olikin positiivinen. joten ihmettelin silloin kovasti et miten ihmees jo oli pahoinvointiakin mut silti ei testit näyttänyt mitää..

6/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ottivat pissasta, niin ei se apteekin tikkutestiä kummempi ole. Toisen lapsen kohdalla mulla näytti testit negaa tai ihan haalean haaleaa viivaa toista viikkoa, sen jälkeen en enää edes jaksanut testata kun neuvolan täti sanoi että kyllä se sitä on! Ja vauva syntyi 9kk:den päästä :)

Verikokeessa pitäisi mun käsityksen mukaan näkyä pian sen jälkeen, kun alkio on kiinnittynyt kohtuun.

Vierailija
7/7 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta!! Kerron vain myös vähän toisenlaisen kokemuksen. Eli mulla esikoista yrittäessä jäi yhtäkkiä kuukautiset tulematta (oli ollut jo reilun puolen vuoden yrittämisen ajan ihan säännölliset kuukautiset) ja olin jo lähes varma, että olen raskaana. Monenlaisia tuntemuksiakin oli. Tein kanssa testejä ja lopulta kävin yksityisellä lääkärillä n. pari kolme viikkoa sen jälkeen, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, mutta ei... vain pieni kysta näkyi toisella puolella. Mutta välttämättä sekään ei vaikuttanut kuukautisten poisjääntiin. Lääkäri vain sanoi, että tod näk kuukautiset alkavat viikon kahden kuluessa, ja niin kävikin... Jostakin syystä vain jäivät kerran väliin. Sen jälkeen kierto onneksi jatkui normaalina ja n. kolmen neljän yrityskerran jälkeen sitten lopulta tärppäsi :) !

Paljon onnea yritykseen ja tosiaan, toivotaan parasta!! Kaikillahan ei testit heti näytä plussaa.