Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sirkka Mertala ikäisensä ( 42v) näköinen?

Vierailija
03.12.2008 |

.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä todellista ikäänsä, mutta minulle oli yllätys jos on vasta 42!! Hyvin tyylikkäästi Mertala esiintyy ja pukeutuu, mutta tyylinsä perusteella olisin kuvitellut viisikymppiseksi. Kuinka vanha Matti on?

Vierailija
2/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nopeastihan ne rypyt tulee kun on tullakseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta. Moni aina sanoo, että vaikea uskoa että itse olisi tuonnäköinen samanikäisenä. Kuinka moni kuitenkaan pystyy itseään ihan realistisesti katsomaan peilistä? Sitä näkee itsensä aina tietynnäköisenä, se ei välttämättä ole se totuus kuitenkaan, minkänäköisenä muut sinut näkee.

Vierailija
4/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon naiseen verrattuna. 20v tyttären kanssa kun liikutaan niin meitä luullaan siskoksiksi. Mutta oikeesti, kamalaa jos luulen näyttäväni nuorekkaalta ja näytänkin tuolta. Ap

Vierailija
5/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset olisivat eri tavalla ja vaatteet erilaiset niin toki hän voisi olla aivan ikäisensä näköinen.

Itse olen 40 v eikä minulla (yritän olla objektiivinen...) ole ollenkaan noin paljon silmäryppyjä.

Vierailija
6/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas av-mammat on niiiiin nuorekkaita että!

Todellisuudessahan naiset on täynnä ryppyjä jo ennen kun täyttävät 40v!

Ja vähän tupakkaa ja kaljanjuontia, niin monet on tuossa iässä jo TOSI pahan näköisiä!

Mertala on kuitenkin ihan hyvin säilyneen näköinen

Vierailija
7/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinpiirtein samanikäisestä Maarit Taavitsaisesta (40v) ja kyllä Maarit nuorekkaammalta näyttää. Tosin teeveestä (Tartu mikkiin) katsoin, että silläkin on ryppyjä reippaasti. Ehkä nuo extreme lähikuvat eivät mairittele ketään, saatikka studion valot, tai sitten kyse on vain optisesta harhasta, jonka aiheuttaa tyyli.

Vierailija
8/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo tästä puuttuu nyt kyllä objektiivisuus tyystin. Vaatteet hänellä on ihan kuin 50-vuotiaalla. Kun on matin kassa ei näytä yhtään nuoremmalta vaan vaikuttavat samanikäisiltä. Pitäisin myös Vanhasta itselleni liian vanhana.

Vierailija
9/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaus ja pukeutumistyyli vaan vanhentavat. Mutta ehkä hän haluaakin näyttää 10-20 vuotta ikäistään vanhemmalta? Se voi olla tehokeino saada uskottavuutta töissä.

Vierailija
10/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on matin kanssa musta vaikuttanut.

ja jos tosiaan matti onkin 53 ja sirkka 42 niin taitaa olla joku hieman ikäistään vanhemman näköinen.

en tosiaan olisi tuon mertalan iäksi 42 veikannut, vaikka eihän siinä mitään, ihan kivan näköinen nainen sinänsä.

itse olen 9v. mertalaa nuorempi ja en kyllä toivo noin paljon ulkonäöllisesti vanhenevani seuraavien vuosien aikana....

tai ehkä sillä sitten on tosiaan liian konservatiivinen kampaus ja vaateutus aina?

Vierailija
11/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ikäistään vanhemman näköinen. Ehkä se on se tyyli? Omat samanikäiset kaverini kuitenkin pukeutuvat farkkuihin ym. joten näyttävät nuoremmilta. Sirkkahan on upean näköinen, ei siinä mitään. Hienostunut ja tyylikäs.

Vierailija
12/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen miehen ja hän on näyttänyt viisikymppiseltä jo ikuisuuden, oikeasti on alle 40.

Vierailija
13/44 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jopa, että on ainakin 50v.

Vierailija
14/44 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on syvät rypyt silmien ympärillä. Voisi olla yli 50-vuotias. Myös tyyli on iökkäämmän leidin.

Vierailija
15/44 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen sinänsä kyllä.

Iltalehden sivuilla on vertailun vuoksi juttu Jennifer Anistonista, hän on 40 vuotias. Minä olisin veikannut näille naisille ainakin 10 vuoden ikäeroa :)

Vierailija
16/44 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi ainakin 55v ja Matti näyttää 45v

Vierailija
17/44 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Mertalaa tyylikkäänä naisena, mutta ei ole tullut mieleenkään, että hänen ikänsä alkaa nelosella! Äidillänikin on nuorekkaampi tyyli ja hän sentään täyttää pian 60. No, iällä ei ole merkitystä.

Vierailija
18/44 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen että kampaus tekee paljon. Sirkkahan on hyväkroppainen nainen eli sikäli kyllä varmasti ikäisekseen hyvin säilynyt.

Vierailija
19/44 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laittaisi muodikkaat farkut jalkaan ja kivan puseron.

Mitä jos teidät puettais samanlaisiin vaatteisiin kuin hänellä, niin minkäikäiseltä luulisitte näyttävänne?

Vierailija
20/44 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi ainakin 55v ja Matti näyttää 45v

Ja jos Matti vielä käyttäytyykin aikas lapsellisesti tekstiviesteineen ja nettideitteineen, niin voisi veikata 30v-ikäiseksikin, joka vaan näyttää ikäistään vanhemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi