Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi löysi tavan, jolla hemmotella ja osoittaa rakkautta sinulle?

Vierailija
15.04.2008 |

keksikö aivan itse vai annoitko vinkkiä, mikä juuri sinulle kertoo että mies rakastaa sinua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo kotona opetettu arvostamaan ja kunnioittamaan naista ja sitäkautta myös hemmottelemaan. Kuuntelee pienintäkin vinkkiä ja muistaa sopivan tilaisuuden tullen esim kukilla, suklaalla, jäätelöllä tai vaikka matkalla. Jokapäiväisiä huomaavaisuuksia on tietty ovien avaaminen ja kassien kantaminen, kyyditseminen jos en itse halua ajaa jne.

Vierailija
2/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vaatimattoman näköinen ja olin aina toivonut salaa, että olisin miehen mielestä kaunis. Viimein 36 vuoden iässä törmäsin mieheen, jonka kauneuskäsitystä vastaan sataprosenttisesti. Hänen mielestään hänen geeneihinsä on kaiverrettu, että hän tarvitsee juuri minunkokoiseni ja näköiseni naisen. Hän kehuu ulkonäköäni jatkuvasti ja se on minusta ihanampaa kuin uskallan myöntää. Muuta hemmottelua en kaipaa, kun saan tämän. Mutta hän on myös tosi hyvä järjestämään kiinnostavia retkiä ja matkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on jo kotona opetettu arvostamaan ja kunnioittamaan naista ja sitäkautta myös hemmottelemaan. Kuuntelee pienintäkin vinkkiä ja muistaa sopivan tilaisuuden tullen esim kukilla, suklaalla, jäätelöllä tai vaikka matkalla. Jokapäiväisiä huomaavaisuuksia on tietty ovien avaaminen ja kassien kantaminen, kyyditseminen jos en itse halua ajaa jne.

meillä se on sitä, että mies tekee työtä perheensä eteen, ei petä eikä tee pahaa, ottaa huomioon arkipäivän asioissa ja on rehellisesti läsnä arjessa.

Kukat, suklaat ja jädet on yhdentekeviä, vaikka on niitäkin vuosien varrella saatu.

Tietysti mies kantaa ruokakassit :)

Vierailija
4/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-on ihan sattumaa, jos joku sattuu kasvattamaan sellaisen ihmisen, joka automaattisesti osaa hemmotella toisessa perheessä kasvanutta täysin eri arvomaailmassa kasvanutta ihmistä

-jokaisen on itse kannettava vastuu siitä, että kertoo tai näyttää puolisolleen mistä nauttii

-minulle nuo kolmosen esimerkit eivät olisi hemmottelua, rahalla saa ja hevosella pääsee. Koen hemmotteluksi aivan muun.

Vierailija
5/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luetteli juttuja, sanoin aika moneen että en oikein pidä, ja tajusin sitten että nehän on niitä juttuja mistä sen ex piti ja ehdotti samoja mule, no en onneksi oikeastikaan syttynyt samoihin juttuiohin (varpaiden imeskely, klitoriksen imeminen, nivusten suutelu tms),

mutta jälkeenpäin on häirinnyt että esitti asian noin, nyt välillä kummittelee mielessä heidän seksielämänsä kun sen noin kuvaili ja tulee mieleen että haluaisiko mies itse kuitenkin edelleen tehdä noita juttuja mutta mä en anna/halua :(

No tää nyt ei liittynyt tähän apn kysymykseen ihan suoraan, mutta kuitenkin.

Vierailija
6/6 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekipä mies parka miten vaan aina menee vähän metsään. Ollaan me vaan aika vaikeita. Jos mies ei kysy, on typerys, jos kysyy niin voi murehtia sitten niitä edellisiä tyttöystäviä, jos mies ostaa jotain, ostaa helpolla huomion korvikkeita, jos tekee vaan kotitöitä on niin arkinen että huokaus kyllä kohta kyllästyttää

Vastaus: En tiedä ihan haku ammuntaa, kun en itsekään tiedä niin vaikea neuvoa toista. Ihan onnellinen kuitenkin olen, eli taitaa osua välillä ihan oikeaan sitten.