Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko iloita! Paras joululahjani! Papa luokka 1 :)

Vierailija
03.12.2008 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin iloitset.

Vierailija
2/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa ottamisesta jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikeasti hieno uutinen ja mahtavin joululahja. Minulla ollut pitkä tie takana papojen, hoitojen ym. kanssa ja tammikuussa sueraava papa kontrolli.Kumpa mäkin saisin ykkösen...

Vierailija
4/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala tilanne, ymmärrän hyvin ahdistuksen!

Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Nyt lääkärit neuvottelevat siitä, että kannattaako tässä välissä hoitaa.

Itse olen kahden vaiheilla. En tiedä mitä teen, enkä osaa päättää. Stressaavaa!!

Vierailija
5/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lääkärit neuvottelevat siitä, että kannattaako tässä välissä hoitaa.

Itse olen kahden vaiheilla. En tiedä mitä teen, enkä osaa päättää. Stressaavaa!!

Vierailija
6/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA sille joka odotti kolmatta viikkoa, kyllä ne yleensä soittaa nopeammin, jos on jotain häikkää.

Vierailija
7/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA sille joka odotti kolmatta viikkoa, kyllä ne yleensä soittaa nopeammin, jos on jotain häikkää.

Vierailija
8/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri kokeilla. Mitä pidempään vastaus menee, sitä varmemmin on jotain häikkää.

i]

Vierailija
9/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo syövän esiastetta olevat papaluokat? Käykö ukko vieraalla reiällä vaiko miksi kondylooma rehottaa???

Vierailija
10/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä pelästyin! Apua. Olen se jonka ottamisesta jo kolme viikkoa..

Vierailija
11/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti menee? Analysoiko ne sen yksityisellä vai lähetetäänkö se julkiseen labraan? Nyt kyllä olen aivan hermona.. Jos siinä on vakavaa, niin soittavatko tuloksen vai lähettävätkö postissa? Mulle taidettiinkin sanoa että parissa viikossa tulee..

Vierailija
12/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että turha hermoilla ja laskea päiviä. Yleensä menee n kuukausi vaikka luokka olisikin 1, ainakin meilläpäin

Vierailija
13/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondyloomasta tai vieraissä käyvästä miehestä. Sattumalta tiedän esimerkinkin, kaverini joka sai luokan 4 tuloksen 25-vuotiaana eikä todellakaan oel mitään vieraissa käyvää miestä kun kyseessä on sinkku lesbo jolla ei ole koskaan ollut tyttöystävää...

jo syövän esiastetta olevat papaluokat? Käykö ukko vieraalla reiällä vaiko miksi kondylooma rehottaa???

Vierailija
14/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se sun kaverisi aina ole ollut sinkku, saatikka lesbo. Ja solumuutokset johtuvat nimenomaan niistä papilloomaviruksista, joista osa aiheuttaa sen kondylooman.

Vierailija
15/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri kokeilla. Mitä pidempään vastaus menee, sitä varmemmin on jotain häikkää.

i]

Vierailija
16/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut harrastettua

Vierailija
17/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha syyllistää. Mulla sama mies ollut jo useita vuosia ja ensimmäistä kertaa sain papassa luokka 3. Kysyin lääkäriltä ja hän sanoi, että noin 85% naisista kantaa HPV- virusta, mutta vain osalla se aiheuttaa solumuutoksia. Eli, hän oli vahvasti sitä mieltä, että myös ns. normaalit ihmiset voivat saada sen. Ei liity välttämättä seksiin tai miehen pettämiseen.

Vierailija
18/23 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä pelästyin! Apua. Olen se jonka ottamisesta jo kolme viikkoa..

Ykkösluokkaa oli. Tuntuu ihanalta joululahjalta, kun ehdin pelästyä teidän teorioihinne.

Vierailija
19/23 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärini soitti tänään Papaluokka 2...aina on ollut tätäennen 1 seuraava kontrolli huhti-toukokuussa! Karseeta odottaa niinkauan!! :(

Vierailija
20/23 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aina myös 1 ja vuosi sitten oli luokka 2. On ihan yleinen ja voi johtua esim. hormoonimuutoksista tai jostain tulehduksesta. Itse olin vähän aiemmin lopettanut imetyksen. Menin kontrolliin puolen vuoden päästä ja tulos 1 joten huoli pois. Kakkos luokka on tosi yleinen.