Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurusteltu vasta kuukausi ja pelkään olevani raskaana :(

Vierailija
15.04.2008 |

Olen 27-v nainen ja viimein löytänyt ihanan miehen, jonka kanssa voisin myös kuvitella haluavani tulevaisuudessa perheen. Ollaankin puhuttu, että ehkä parin vuoden päästä olisi hyvä aika lapsille. Nyt kuitenkin menkat myöhässä enkä uskalla tehdä testiä kun pelkään kuollakseni olevani raskaana! Tiedän et mies ei ole vielä valmis lapseen enkä itsekään ole. Silti ajatus abortista kauhistuttaa todella paljon. Olisko kellään mitään lohduttavaa sanottavaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voit ajatella ainakin näin: olet jo 27v eli et enää ihan untuvikko ja varmasti pärjäät. Ja toisaalta, raskaus kestää aika kauan, eli teillä on aikaa sopeutua ajatukseen.

Nämä positiiviset ajatukset nyt äkkiseltään löysin tähän tilanteeseen.

Vierailija
2/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan aborttia tee jos raskaana olet. Kuinkahan monta aborttia vuosittain tapahtuu kun ihmiset toimivat sinun tavallasi :(?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(käytettiin kyl kortsua, mut ei koko yhdynnän ajan, tyhmää, tiedän) ja menin miehen kans sänkyyn kun oltiin treffailtu 4 kertaa, koska oltiin kuitenkin vietetty aika paljon aikaa yhdessä ja tiesin et siinä on mun elämän mies. Ja en aio tehdä aborttia, vaan kantaa seuraukset. Silti vaan masentaa niin hirveesti ajatus siitä että meille tulee lapsi!

Vierailija
4/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen monet kerrat saanut menkat myöhästymään pelkäämällä raskautta

Vierailija
5/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä niin ruusunpunainen luottamus kaikkiin suomalaisiin miehiin, ettei teitä pelota mitkään sydän surut tai sukupuolitaudit? Ei ihme, että sitten joku psykopaatti pääsee tartuttamaan jotain HIViä kymmeniin naisiin.

Vierailija
6/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 25v, naimisissa ja kaksi lasta. Teette niin kuin teistä tuntuu, jokainen omalla tavallaan.

Vierailija
7/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa tapauksissa kyse oli kolmenkympin hujakoilla olevista jo vakavaa suhdetta etsivistä. Ihan hyvä lopputulos ollut kummallakin parilla nopeasta alusta huolimatta: useita vuosia yhdessä, molemmat parit naimissa, toisella parilla jo kolme lasta.

Vierailija
8/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä oli ihmettelemistä. Mutta jos kaksi aikuista ihmistä on valmiita seksiin ilman ehkäisyä, on vastuu kannettava. Olin tuolloin 23v.

Elämäni paras päätös oli pitää vauva! Nyt tuo rakas on päälle 4v ja saanut veljenkin, sama mies ja elämä on ihanaa! Miehen kanssa olemme erittäin onnellisia yhdessä, joskus voi käydä näinkin.

Vierailija
9/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän yllätys kääntyy vielä riemuksi kun saatte pienen nyytin syliinne. Aika tekopyhää hurskastella, että miksi pitää heti hypätä sänkyyn..

Vierailija
10/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että pystytte molemmat iloitsemaan tulevasta vauvasta, mikäli sellainen on tulossa :) Mä tapasin mieheni 26-vuotiaana, puolen vuoden kuluttua ilmoitti tulostaan suunniteltu(!!!) vauva. Nyt vauva on 2-vuotias ja koko perheellä menee hyvin :)

Vierailija
11/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää mennä mutta palaan myöhemmin ja kerron miten kävi.