Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein laittaa syksyllä 3 ja 2-vuotiaat sisarukset kokopäivähoitoon tarhaan, kun uusi vauva syntyy? ev

Vierailija
14.04.2008 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niinku mitään järkee

Vierailija
2/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3 ja 2 vuotiaiden äiti myöskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua vauvaan ja isommat sisarukset ovat jo kerhossa ja viihtyvät siellä todella hyvin, kaipaavat muiden lasten seuraa ja vain tappelevat kotona. Miksi siis pitäisin heidän kotona tappelemassa ja ikävystymässä, kun tarhassa olisi kivempaa? Kysyy ap.

Vierailija
4/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän nykyään lapsia tehdään, että vanhemmat lapset voi viedä muiden hoidettavaksi kun perheeseen syntyy vauva.

Helpommallahan näin pääsee ja miksi ihmeessä itse hoitaisi omat lapsensa kun on toinenkin mahdollisuus kato ku on se subjektiivinen päivähoito...

Vierailija
5/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon töissä tarhassa ja tänäänkin yli puolet ryhmästä oli poissa vatsataudin jyllätessä.

Vierailija
6/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sitten kerho pari kertaa viikossa.

Vierailija
7/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin yksi, joka miettii laittaisko 2,5-vuotiaan osaviikkohoitoon syksyllä kun vauva tulee vai ei... vaikeaa on!

Vierailija
8/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä muotia, sen tiedän. kuka nyt viittis useampaa hoitaa jos voi hoitaa yhtä.

jotenkin mä ajattelen, että mulla on etuoikeus olla mun lasten kanssa, tein ne koska mä halusin lapsia, en siksi että päivähoitajat tahtoi. joten eikö mun täydy tutustua niihin kaikkiin, nauttia niistä ja viettää aikani niitten kanssa? muuhun kerkeän myöhemminkin.

Vierailija
9/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten puolella tarhassa virikkeet on tosi vähäisiä. Hoitajien aika riittää hädintuskin perushoitoon. Sekin tapahtuu lähinnä liukuhihnatyönä. Lapsia ryhmässä on kuitenkin aika paljon (12-15 riippuen pvkodista) ja hoitajia vain 3. Ja yleensä aamuvuorolainen lähtee pois joko puolilta päivin tai iltapäivästä. Eli kahdella hoitajalla mennään...

Vierailija
10/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole MINUN jaksamisesta vaan LAPSIEN HYVINVOINNISTA. Tunnen ja tiedän heidät, viihtyvät mainiosti päivähoidossa. Esikoinen täyttää lokakuussa 4 ja kuopuskin joulukuussa 3. He kuolevat tylsyyteen kotona. Elämä on nyt jo yhtä tappelua, kun lapsikavereita eikä puistoja ole, ja ulkoilu hoidetaan kotipihalla.

Ajattelen myös tulevaa vauvaa. Eikö hänellä ole oikeutta rauhalliseen elämään? Kuunnella syntymästään asti huutoa ja tappelua?

Osapäivähoitoa voin kyllä harkita.

Vierailija
11/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et osaa järjestää lapsillesi mitään muuta kuin tylsyyttä = huutoa ja tappelua.

oletko nainen vai hiiri?

Vierailija
12/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sinun 2- ja 3-vuotiaat onkin sitten TOSI isoja sisaruksia, melkein jo koululaisia. Joten hoitoon pois jaloista häiritsemästä.

t. kaksosten äiti

no miksi ei?

Haluaisin tutustua vauvaan ja isommat sisarukset ovat jo kerhossa ja viihtyvät siellä todella hyvin, kaipaavat muiden lasten seuraa ja vain tappelevat kotona. Miksi siis pitäisin heidän kotona tappelemassa ja ikävystymässä, kun tarhassa olisi kivempaa? Kysyy ap.

Vierailija
13/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat keskenmenon nyt, jotta oppisit arvostamaan lapsiasi.

Vierailija
14/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä itseasiassa vain hieman...

Onhan tuo ap:n ajatus tietty oiva tapa näyttää vanhemmille lapsille, miten tärkeitä he ovat. Lapsi nimittäin ei näe asiaa niin, että he meneväty hoitoon, jotta saavat kavreita.

Entäs näiden vanhempien lapsien oikeus tutustua vauvaan?

Osapäiväisen hoidon mä vielä ymmärtäisin tai jonkun 2pv/vko ratkaisun, mutta tuo ehdottamasi on aika raju... Varsinkin, kun nyt ilmeisesti ovat kotona...

Vierailija
15/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 3-vuotiaalle paras paikka on kotona!

Vierailija
16/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajattelen myös tulevaa vauvaa. Eikö hänellä ole oikeutta rauhalliseen elämään? Kuunnella syntymästään asti huutoa ja tappelua?

Ja lapset eivtä kuole tylsyyteen! Vie edes kerhoon...

MIKSI PITÄÄ TEHDÄ LAPSET NOIN PIENELLÄ IKÄEROLLA JOS ON NIIN VAIKEAA??

Vierailija
17/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei synny enempää lapsia tuollaiseen painajaismaiseen perheeseen.

Vierailija
18/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ap:lle: etkö itse halua olla pienten lastesi kanssa? Miksi ajattelet, että heidän on parempi olla päivähoidossa joka arkipäivä kuin sinun kanssasi? Itse yritän selvitä mahdollisimman lyhyillä ja vähäisillä hoitopäivillä omien lasteni kanssa, vaikka olenkin työssäkäyvä

Vierailija
19/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
20/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2- ja 3-vuotiaille riittää vallan mainiosti kodin virikkeet.