Miehen 40v bileet ensi lauantaina, kutsuttu lapsiperheelliset ennen klo 18 ja lapsettomat sen jälkeen
tarjouksista riittääkö mokkapalat kahvin kanssa, suolaista enemmän on tarjolla ja drinkkipöytä josta kukin saa itse tehdä drinkkinsä+ oluensa.
Kommentit (49)
pikkusuolaisineen. Siihen pöytään loput paelloista ja patongeista, ja lisäksi jotain helppoa pientä lisäsuolaista. Vaikka paistovalmiita pikkupasteijoita tai kippoon maissilastuja ja valmista dippikastiketta toiseen.
ihan kauhea ajatus, että jos sattuu olemaan lapsia, ei saa olla illalla juhlissa. Eikö teillä ap itsellänne ole lapsia ollenkaan, vai missä he sitten ovat jos ei kotona? Meidän ystäväpiirissä on aina kaikkiin juhliin kutsuttu kaikki samaan aikaan, eikä ketään ajeta pois. Usein monet lähtevät lasten kanssa pois lasten nukkumaanmenoaikoihin 20-22 maissa, mutta omasta vapaasta tahdostaan.
Eilen joku oli niitä vaatekutsuilla tarjoamassa, nyt nelikymppisillä.. mokkapalat - onko tylsempää?? Se on niin kokkikerhoa niin kokkikerhoa.
Baaripöydän autessa klo 18 jatkamme juhlimista aikuisten kesken.
" Baaripöydän autessa klo 18 toivomme kuitenkin perheen pienempien/kaikkien alaikäisten vieraiden poistuvan paikalta."
eikä osallistua muiden vieraiden kanssa ohjelmaan, keskusteluun ja tarjoilusta nauttimiseen? aika kuivat kemut, minun mielestäni
Äläkä tee mitään jonkun ehdottamaa makaroonilaatikkoa.
Valitse yksi hyvä ruoka ja tee se rahaa säästämättä - jos teet paella niin tee se kunnolla ja parhaista raaka-aineista!!!
inut myös ihmetellä asiaa!
Siis nimenomaanhan kaikkien pitäisi saada tulla kutsuille juuri silloin kun haluaa ja lähteä juuri silloin kun haluaa (lapsettomatkin saisivat tulla jo päivällä ja lapselliset olla yöhön asti), mutta LASTEN läsnäolo kutsuilla loppuisi klo 18. Siksi laittaisin kaikille samanlaiset kutsut, joissa lukisi, koska kähvikutsut alkavat ja koska baaritiski aukeaa. Ja sitten eksplisiittisesti esitettynä, että LASTEN toivotaan poistuvan kutsuilta klo 18 aikoihin, mutta ei niin, että " te lapsiperheelliset olette kutsuttuja päiväjuhliin ja te lapsettomat iltajuhliin" .
Vaikkapa näin:
Heippa ystävät!
Vietämmä Markun 40 v. juhlia kotonamme siellä ja siellä sinä ja sinä päivänä. Kahvikesteille, jotka alkavat klo 14 iltapäivällä, ovat kaikki lämpimästi tervetulleita. Baaripöydän autessa klo 18 toivomme kuitenkin perheen pienempien/kaikkien alaikäisten vieraiden poistuvan paikalta.
terveisin: Markku ja Marikki
-13
Itse jätimme suosiolla lapset pois kuvioista, eivät sovi 40v juhliin. Kutsuun laittaisin aikuiset ja lapset juhlivat klo 16-18 ja aikuisten juhlat alkavat klo 18.00. Näissä juhlissa toki lapsia oli vielä klo 22.00, jolloin lähtivät suurinosa nukkumaan. Meillä kun suuri suku ja paljon lapsia, ei niin paljoa lapsenvahteja yhtäaikaa löydy.
Palla menee varsin hyvin, mutta lisäksi voisi tehdä helpon makaronilaatikon. Kunnon ruoalla pääsee helpommalla kun näpertää jotain pieniä pizzoja tai piirakoita.
mä tarjoaisin ruuan, jos ajankohta on klo 18 lähellä. Vieraatkin voivat tulla nälissään. Ei tosiaan riitä yksi sortti kahvin kanssa, kolme on sopiva.