Muistuttasin taas, ettei kauppojen ostoskärryjen ostososa ole LAPSIA Varten!
Kurasilla kengillä istutaan ja seistään siinä mihin toiset sitten laittaa ostoksiaan. Eilenkin kaupassa isä lastasi kaksi pientä tyttöään siihen kärriin ja ensinnäkin inhotti kun kura vaan valui kärristä, myös se että tytöt heiluivat ees taas siinä kärrissä ja oli pelottavaa arvailla milloin se kärri kaatuu.
Kommentit (10)
mutta tokkopa se ketään haittaa jos laitan puhtaissa vaatteissa olevan, autosta sylissä kannetun pienen sinne silloin jos ei ala karjumatta siinä istuinosassa olemaan. Ja huolehdin kyllä ihan itse ettei hän siitä kaadu tai tee muutakaan vahinkoa.
En jaksa ymmärtää ketä kiinnostaa toisten tavat toimia. Ja ei, itse en laita lapsia kärryyn, kun käymme vain kerran viikossa kaupassa ja tila tarvitaan ostoksille :-D Mutta jos joku muu laittaa, niin ihan sama mulle.
ostokset on ihan sotkussa.
Täytyypä antaa useassa kaupassa ja toistuvasti palautetta tuosta asiasta.
Eikohän kauppias puutu siihen!
Jos se muovipussi otetaan siinä kauppareissulla, miten se voisi olla yhtä likainen kuin lapsen kurakengät?
Jos se muovipussi otetaan siinä kauppareissulla, miten se voisi olla yhtä likainen kuin lapsen kurakengät?
Jokaisella mun tuntemalla ihmisellä on ainakin kankaiset ostoskassit tms. käytössä.
vauvaa kantokopassa. Onko se paheksuttua?
Mutta kaikesta ei voi stressata. Tiedättekö että käsilaukku ja laukut yleensä ne vasta bakteeripommejaja onkin. Ne on päivän aikana ehkä auton lattialla, bussin penkillä, asfaltilla...
Joissakin kaupoissa lapsi istuu kärryissä, kengät on silloin jätetty autoon. Kauppa vaatteet on siistit, niillä ei olla ulkona. Pihavaatteet on erikseen. Meillä käytössä ostoskori, kylmälaukku, kangaskassi ja vanha muovipussi varalta. Tuo vanha muovipussi on kyllä sitten ollut milloin missäkin, on varmaan pohjasta jo likanen tai siis likaisempi kuin lapsen siistit kauppa vaatteet. Kyseessä 3,3 vuotias isokokoinen vilkas poika lapsi, jota ei voi joka kaupassa päästää vapaasti kuleksimaan. Ei mahdu kaikkiin kärryihin pujottamaan jalkoja istuinosaan.
meillä siis viisihenkinen perhe, isokoista porukka, vanhemmat 180 cm ja 193 cm.
Kyseessö isokokoinen poika joka ei mahdu enää siihen istuinosaan eikä voi antaa isoissa marketeissa kulkea yksin, on näes kehityshäiriöinen..