Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** 3- kuumeilijat viikko 16 ***

14.04.2008 |

Ja jälleen uusi viikko!

Onnea hurjasti plussanneille!

Täällä ei mitään uutta kerrottavaa, odotellen huomista lääkäriä, josta sitten raportoin huomenna.

Meillä on pojan syntymäpäivät tulevana viikonloppuna, ajatelkaas viisi vuotta sitten oli tällä viikolla pääsiäinen =))

Rilla-ma-rilla

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttumii: sekoilin vähän edellisestä tekstissäni. Niin, niistä maitohappobakteeri kapseleista... Ei tietenkään samoja kapseleita syödä samaan aikaan suun kautta mitä laitetaan " alakertaan" . Vaan ne on sitten ihan eri kapseleita. Luin vasta äsken mitä olin kirjoittanut ja hoksasin. No, sellaista sattuu. :)

Vähän kyllä luulen, että menkat alkaa muutaman päivän päästä. Vaikka noita oireita onkin, niin silti tuntuu ettei tärpänänyt, koska on ihan kuiva olo (valkkaria ei siis paljon ole). Mutta sitä olen kyllä ihmetellyt, että menkkajomotuksia on ollut jo kp22/26-30... Ja sitä, että parina iltana on oikein jomottanut rintoja. Mitä mulla yleensä ei ole ollut. Mutta miksi vaan aina iltaisin jomottaa? Tutkimattomat ovat hormoonien tieti. :D

Tilasin netistä eilen kaksi herkkää r.testiä. Kun jaksaisi edes viikonloppuun odottaa. Olen kyllä katsonut jo mahdolliset ovispäivät kalenterista seuraavaa kiertoa varten. Mutta katsotaan nyt miten käy. Niin, ja eilen olin todella kärttyinen ja itketti helposti (ostoksilla meinasi itku tulla...).

Vierailija
22/41 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi uusi oire(?) on tullut: Eilen illalla nukkumaan mennessä suu oli ihan kuiva. Tai siinä kun yritin unen päästä saada kiinni, niin tuntui kun suu olisi jämähtänyt kiinni, kun oli niin kuiva.

Mutta saas nähdä nyt mitä on oikein on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää hajoaa! Syynä muutto... tai siis hyvässä lykyssä tuplamuutto. Sanoin asuntoni irti ja tämän kämpän pitää olla tyhjä kuun vaihteessa. Muutan tästä siis miehen luokse. Hyvässä lykyssä kuitenkin samaan syssyyn tulee kummankin muutto isompaan asuntoon, taloon jossa on hissi. Miehen asunto kun on neljännessä kerroksessa ja hissittömässä talossa. Mun jaloilla niitä portaita ei kovin montaa kertaa ravailla. Pitäkää siis peukkuja, että kaupungin asunnon sisäinen vaihto onnistuu, se kun on isännöitsijöistä kiinni. Sopiva vaihtoasunto kun siis jo löytyi.

Sitten " raskausasioihin:" Homman nimihän on siis se, että edellisessä kierrossa kerkesin testaamaan haalean plussan mutta kuukautiset tuli kuitenkin, ei tosin niin runsaina kuin yleensä. Nyt sitten menkkoista on kymmenen päivää ja eilenä sain erittäin herkällä testillä lukuajan sisällä haamun! Testasin kuukautisten loppumisen ja eilisen välillä samaisella testillä negan, joten edellisen " pikaraskauden" hormoneista tuskin on kyse. Oireet on samat kuin edellisessä kierrossa: väääsyytttääääääh ja suussa maistuu rauta sekä huono olo tulee aalloittain (ei kuitenkaan tarvitse vessanpöntölle puhua norjaa...).

Mitä ihmettä siis on meneillään? Pikakiertoko ja siitä uusi raskaus? Testit temppuilee? Vai HÄH?

Pikakierrosta sen verran, että vuonna 2004 mulla tuli keskenmeno viikoilla 6+jotain ja vuodon loputtua parin viikon päästä plussasin komean plussan. Eli siis pikakiertoja on mulla aiemminkin ollut.

Kornia tässä on se, että jos olen nyt taas raskaana ja kaikki menee hyvin, lakettu aika on tammikuussa. Molemmat tyttöset kun ovat syntyneet tammikuussa....

Taas muuten olisi tänään työhaastattelu... josko sitä saisi vihdoin ja viimein edes vähäksi aikaa töitä.

Vierailija
24/41 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt palstailusta vajaan kuukauden verran taukoa, kun piti(!) olla taukoa niin yrityksekssä kuin kuumeilussakin.

Mukavaa, että tässä ketjussa on paljon " uutta verta" ja säpinää!!

Mahdollisuutta raskautua tässä kuussa ei pitänyt olla, koska minun piti olla työmatkalla oletetun ovulaation aikaan. No, ovulaatio sanelikin sitten vähän toisenlaiset kuviot...eli se ehti olla, ennenkuin työkuviot kutsuivat toisaalle.

Ja nyt taas piinaillaan, kp26/29...ja yk4.

Mulla olisi muutama kysymys, oireisiin liittyen. Kiitos vastauksista, jos joku tietää!

-miten valkovuotoa on tai -ei ole, jos on- tai ei ole raskaana?

Itsellä kävi niin, että vuotoa oli tosi runsaasti kp17-22, sitten väheni(ei loppunut) ja nyt melkolailla kuivaa?

-vatsan viiltelyjä kestänyt jo 5päivää ja menkkoihin aikaa 3päivää...hormonit heittelee(kö)?

Palataan!

Vierailija
25/41 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...menkat lähestyy, niin on aika kuivaa. Raskautuessani ei ollut mitenkään kauheasti valkovuotoa, vaan sillä lailla ihan normaalisti. toisesta raskaudesta en muista miten oli.

Tässä kierrosa ajattelin, että saattaa tärpätkin kun nyt loppukierrossa on ollut vaikka minkälaisia " oireita" , esim. jomottanut jo kp 22/26-30 asti ja rinnat olleet iltaisin kipeät. Mutta nyt rinnan jomottamiset loppui ja on tosi kuivaa, joten luulen, että menkat alkaa pian.

Joillakin saataa olla paljonkin valkkaria kun on raskautunut.

Vierailija
26/41 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nopeasti ehkäisyn lopettamisen jälkeen teillä on oma kierto palannut? Mulla käytössä evra-ehkäisylaastari. Vauvaa mietitään, mut haluaisin oman kierron normaaliksi ennen yritystä????

Vierailija
27/41 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni puoltaa tuota aikomustasi odotella rauhassa oma kierto ensin normaaliksi ennenkuin aloittaa yrittämisen.

Meille kävi viime keväänä niin, että lopetin pillerit maaliskuussa ja raskauduin heti (ei ehtinyt tulemaan kuukautisia siinä välissä), toukokuussa plussasin ja kesäkuun viimeisellä viikolla alkoi vuotamaan verta (useampi päivä ensin tuhrua, sitten lopulta kuin saavista kaatamalla). Vuosin reilun viikon, menin heikkoon kuntoon ja sain luultavasti vielä kohtutulehduksenkin kun olin niin kipeä (kohdussa kipua, en kestänyt esim. lattian tärähtelyä ollenkaan), söin antibioottikuurin kohtutulehdukseen ja paranin kivuistani.

Sitten odoteltiin sitä koska päästäisiin aloittamaan uutta yritystä - eli oman kierron säännöllistymistä. Tammikuuhun saakka (tänä vuonna) kuukautiseni tulivat n. 2½ - 3 kk välein ja runsaina (yleensä minulla on suht niukat kuukautiset) - eli oma hormonitasapaino oli ihan sekaisin. Sain Terolutit tasaamaan kiertoa; toiveena siis oli saada jälleen oma Progesteroni ja keltarauhashormoni tuotanto elpymään -> säännöllinen (n. 30 vrk) pitkä OMA kierto takaisin.

Tässä nyt sitten (taas) ootellaan, ja vältetään kaikenlaista yrittämistä parhaan kykymme mukaan ;o).

Ehkä sitten syksyllä? Toivottavasti =o).

Tsemppiä! Ja minun neuvoni on, että odottakaa rauhassa - ainakin parit omat kuukautiset. Tosin kovin yksilöllistä on tämäkin ;o).

EE *edelleen jäissä olevan kuumeen kanssa*

Vierailija
28/41 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ilmoittaudun minäkin, että taustailen täällä aina silloin tällöin. Joutasinhan mäkin jo kotiloiden puolelle, mutta kun ei päästetä! Olen yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa liikaa, ja aloin muuttaa ruokailutottumuksia (hiilareita vähemmälle) ajatellakseni jotain muutakin. Nyt tippunut kolme kiloa vajaassa neljässä viikossa, ja ihan hyvä fiilis jatkaa. Jos vaikka auttaisi raskautumiseen ja varsinkin jaksamiseen raskauden aikana (raskausdiabeetikko kun olen). Mitään oireita ei tunnu olevan, ehkä vähän nipistelyjä mahdollisen kiinnittymisen aikaan, mutta niitähän nyt tuntuu olevan joka kuukausi...

Onnea ja tarrasukkia plussanneille! Pitäkäähän kotilot pystyssä ja vireänä. Niin ja pupuiluintoa ovuloiville!

vuma, yk 11, kp 22/25

Vierailija
29/41 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta näköjään pysyä poissa. :)) Ajattelin etten ihan joka päivä käy, mutta minkäs teet... :)

Minäkin olen katsonut tässä kierrossa vähän mitä suuhuni laitan, siis yrittänyt tuota ruokaremonttia. Aika hyvin on onnistunut, mitä nyt viime viikonloppuna tilattiin pitsaa, mutta täytyyhän sitä välillä herkutellakin. :) Mutta olen lisännyt hedelmien, marjojen ja vihannesten syöntiä ja liikuntaa myös olen yrittänyt enemmän harrastaa. Jos vaikka sitten noiden avulla tärppäisi. Olen kokeillutkin melkein kaikki muuta kikat helokkiöljystä omenaviinietikkaan (greippimehut ym.).

ON: En malttanut olla testaamatta... vaikka aikainen vaihe onkin vielä. Testasin Aconin herkällä ja testiajan puitteissa en nahnyt kuin viivanpaikan, mutta kuivuttuaan viivan paikkaan tuli vähän väriäkin (testiajan ulkopuolella), mutta viiva ei ole sellainen paksu. Ei taida olla luotettava tulos tuo. Täytyy vielä odottaa muutama päivä. Miten jaksaa... Muita oireita ei oikeastaan ole (minne ne hävisi?), kun että rinnat on arat. Tänä aamuna rinnat oli arat heti aamusta. mutta jotenkin olen sen verran pessimisti etten usko plussaan vielä. En halua pettyä. Tässä kierrossa olen alittanut kaiken peliin kuntokuurista lähtien.

Tsemppiä kaikille!! =)

Vierailija
30/41 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sepustin pitkät tarinat, omaa napaa tottakai, kun kp:t on 27/29. =)! Sitten teksti hävis, tosta vaan...himpskatti!

Kiitos 2poj@näiti omista kokemuksistasi! Itseläni vuodon suhteen kuivempaa kuin viikko sitten, mutta kokoajan jotain valuu...ota näistä nyt sitten selvää!!

Malttamattomana testasin Apteekin omalla raskaustestillä puhtaan(!) negan. En testannut aamupissasta..eikä pissa ollut rakossa kuin jotain reilu pari tuntia....eikä menkat siis edes myöhässä. On niin luovuttanut olo silti, nyyh.

Onko tuosta apteekin omasta kokemuksia, onko kuinka herkkä, jos testaa ennen,kuin menkat myöhässä? Toisesta lapsesta tein enssin negan ja muutaman pvän päästä plussaa, joten toivoahan sopii, että tulos muuttuu, JOS menkat ei ala.

Kohdunnapukkaa olen yrittänyt tarkkaila.Yritykseksi se on jäänyt. Mielestäni oma napukka on AINA samanmoinen, paitsi ovulaation aikaan.

Onko kokemuksia noista lämmöistyä, niitäkin olen kovasdti tutkiskellut. Kuinka monta päivää aikaisemmin lämmöt romahtavat, ennen kuukautisia? oma lämpöni tällähetkellä tasan 37, norm.lämpö minulla jotain 36.5.

Vihlontoja, koviakin, on tasaisesti pitkin päivää, kohdun molemmin puolin, vihlontaa myös kohdun kohdalla. Rintoja särkee, vaikkei niihin koskisi, koskiessa arat sivuilta ja nänneistä....

MUTTA aamuyöstä alkoi pieni päänsärky. Päänsärky yleensä ennakoi kuukautisia lähipäivinä....joten eiköhän ne sieltä ole tuloillaan.

Yritysta takana siis 4kk, mutta nyt jo usko alkaa mennä. Minulle tämä (raskautuminen)oli ENNEN helppoa, muutei enää. Kuten mies sanoi, että " lapsi on lahja" . Nyt jokin(?) meille sitä näyttäisi opettavan konkreettisesti!

Plussatuulia kaikkialle!!!

Vierailija
31/41 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tärppäsi ensimmäinen lapsi heti pillereiden lopettamisen jälkeen lopetin ehkäisyn 03/04, sen jälkeen ei olekaan omia kuukautisia ollut, raskaaksi tulin taas 12/05 ja kaikki meni silloinkin hyvin, eli kaksi suloista ja tervettä lasta meillä on..nyt on haaveiltu kolmannesta, mut tosiaan mietityttää tuo kierto asia, laastareiden avulla se on ollut nyt säännöllinen mut nyt tuntuu, että haluais välillä taas tutustua niihin omiin hormooneihinsa.....hmm..olenkohan ihan pöhkö...?

Mulla molemmat raskauden oli melko hankalia, oksensin reilusti yli puolen välin ja lisänä molemmissa raskausdiabetes, joka johtuu voimakkaasta sukurasitteesta. Painoindeksi on normaali ja kiloja molemmissa raskauksissa tuli alle kuusi.

Olisi mukava lukea muiltakin kokemuksia ja tuntemuksia raskauden aikaisesta diabeteksestä...

Hormonimyrskyn keskeltä tiituskainen...

Vierailija
32/41 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuviikosta hiiva, ja kutitti ihan hirveästi! Hain siihen sen kerta-annoslääkkeen, ja oireet helpotti... Mutta eipä ole nyt pariin päivään tehny mieli pupuilla. Limoista en osaa sanoa, kun voi tuo hiivakin aiheuttaa, mutta kohdun napukka on lupaavasti noussu ja pehmenny. Joka päivä olen nyt ovista tikutellu, mutta toistaiseksi negaa vaan tullu... Toivottavasti nyt kuitenkin ovuloisin!!! (Tympii taas, että kierto venyy vaikka clomit söin!) Että tämmöstä tänne...

Mimmi75, kp.20/??, yritystä elokuusta -07

Vierailija
33/41 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämäkin nyt sitten on? Eli pupuilut 16/32 (eli pari päivää liian aikaisin) Nyt 21/32 ja alavatsa kipeä ja tulee todella paljon valkovuotoa, tuntuu että kohtu valuu ulos! Samoja oireita on kuukautisten aikaan ja olenkin nyt alkanut epäilemään, että onkohan kohtulaskeutunut kun en pysty edes kunnolla kävelemään kuukautisten ensimmäisenä vuotopäivänä(siis silloin kun on kunnon vuotoa).

Oisko sitten vasta ovis oireita nyt =( harmi kun meillä yhdyntä ongelmia niin ei saa tuota miestä heti taas petiin. Eikös kiinnittyminen ole sitten viikko ovulaatiosta?

Suunnitelmissa oli kävellä töihin mutta jos tällä tavalla pakottaa alapäätä niin ei taida onnistua =(

Nyt siis piinaillaan 21/32. Kiva päästä kerrankin piinailemaan vaikka tämä hermoja raastavaa onkin ;)

Vierailija
34/41 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessat2: Muistaakseni se oli niin, että kiinnittyminen on n. viikko ovulaatiosta. Jospa sulla tapahtuu kropassa jotain raskauteen viittaavaa? Se kohdun nipukka on kyllä hyvä " maamerkki" tutkailla mitä tapahtuu, siis mikä kierron vahe on. Tai en ainakaan minä osaa aina vätlttämättä sitä tulkita, mutta noin suurin piirtein. Onko sulla vielä limoja (sori)? Jos limat on ohi, niin silloin oviskin on ohi. Sori nyt tämä sekava teskti, mutta nuorin valvotti viime yönä, niin väsyttää. zzzz...

Omaan napaan ei kuulu mitään muuta kun että alavatsaa jomottaa menkkamaisesti ja vatsa on sekaisin. Se yleensä on varma merkki siitä että menkat kohta alkaa. Niin, ja naama kukkii (+ lämmöt laskivat). Oikeastaan odotankin että ne jo alkaisivat, että pääsisi ajattelemaan muuta ja seuraavaan kiertoon. En usko, että olisi tärpännyt tässä kierrossa kun ovis jäi hyödyntämättä. Täytyy seuraavassa kierrossa (joka on jo yk 9) aloittaa puuhailut vähän myöhemmin, niin sitten jaksaa ovikseen asti. Tässä kierrossa aloitettiin kp 12 ja ovis oli luultavasti vasta kp 16 tai 17 (en jaksanut kun kp 14 asti..). Toisaalta ajattelin kesäkuuhun asti tässä vauvayritys jutussa, koska silloin on miehen kesäloma ja isommat lapset on ehkä juhannuksen tienoilla isovanhempien mökillä, niin jos sitten voisi paremmin paneutua tähän asiaan. Katsotaan.

Hyvää viikonloppua kaikille! Ja plussaonnea!! =)

Kp 25/26-30, yk 8

Vierailija
35/41 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kohdunnapukka? Miten sen " tilaa" / muutoksia tutkitaan? Ihan outo asia ja käsite minulle ;o).. voisiko joku hieman selventää?

Mukavaa viikonloppua! Ja VOIMIA piinailijoille, teitä taisi olla nyt useampi =o).

EE *taas reissussa*

Vierailija
36/41 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kohdunnapukka on se kohdun kaulaosa, joka tuntuu napukkana sormeen, kun työntää sormet emättimeen. Kierron alussa, kuukautisten jälkeen, se on suunnilleen keskivaiheilla, kiinteä (kuin nenänpää) ja keskellä voi tuntea pienen reiän. Ovulaation lähestyessä se nousee ylös päin, pehmenee ja reikä keskellä avautuu. Ovulaation aikana se on usein tosi perällä emättimessä, että siihen on melkein vaikea ylettää sormella. Ovullaation aikaan se on ihan pehmeä (kuin huulet) ja reikä enemmän auki. Ovulaation jälkeen se taas menee kiinni, kovettuu ja laskeutuu keskivaiheille. Jos tulee raskaaksi, napukka pysyy kiinni ja kovana, sijainti on keskivaiheilla tai ylhäällä. Kuukautisten lähestyessä napukka laskeutuu alaspäin, hieman avautuu ja pehmenee, muttei niin paljon kuin oviksen aikaan.

Jokaisella taitaa vähän henkilökohtaisia eroja olla napukan käyttäytymisen suhteen. Kannattaa tutkia sitä joka päivä, niin oppii huomaamaan vaihtelut. Jonkin verran vaihtelua on vuorokauden eri aikoina. Iltaisin se on yleensä matalimmillaan, joten silloin ylettää siihen parhaiten. Kannattaa siis suunnilleen joka päivä samaan aikaan tutkia, jotta voi verrata edelliseen...

Vierailija
37/41 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin silloin viime viikon torstaina siellä gynellä, ja ultrasta lääkäri totesi, että ehkä ensi viikolla on ovis. Olen nyt lauantaista asti tikutellu, mutta en ole saanut vielä plussaa. Itseasiassa ihan tosi haamuja vain... Itse laskeskelin, että jos näkyi reilu 11mm halkaisijaltaan oleva follikkeli, niin se kasvaa sen n.2mm/vrk ja munasolu irrotessa follikkeli on n.2,5cm, niin se olis ollu eilen tai tänään. Kuitenkin mulla on ovisoireita (tai sitten tosi hyvin kuvittelen)! Siis; alamahaa jonkin verran jomottelee, sitkeää limaa tulee, napukka pehmeä/auki/ylhäällä, rinnat turvoksissa... Tarkoittaako nuo testien negat, etten kuitenkaan ovuloi tässä(-kään) kierrossa? Vai voiko olla, että jostain syystä en saa tikkuihin plussia vaikka ovis olisikin?! Masentavaa...

Mimmi75, kp.21/??, yritystä elokuusta -07

Vierailija
38/41 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai jo ehkä ensi yönä alkaa vuoto ja yrityskerta NELJÄ pyyhitään ylitse. Ei tälläkään kertaa, ei meille,ei tänä vuoona,ei kolmatta lasta. Mieli on haikea, surullinen, pettynyt.

Päätä särkee oikein tosissaan. Mahaa kouristelee enteilevästi. Lämmöt romahtaneet. Ja se napukkakin jotenkin avonaisempi, vaikken sen sielunelämästä ihan perille ole koskaan päässytkään(=D).

Kyllä kroppa tuntuu " käyvän" kierosta toiseen kellon tarkasti! Aina sama 29kiertopäivää, ovulaatio 15.pvä....aina siemenet oikeaan aikaan sisään...ja ei i tärppiä kuitenkaan. Yhä mietin sitä hormonikierukkaani, sen poistoa ja limakalvon paksuutta...voisiko kiikastaa siitä, ettei ole tarpeeksi paksuutta, mihin tarraisi kiinni?

Ja hiiteen koko greippimehu! Siitäkään ei ollut apua...josko siihen edes uskoin...mutta yrittänyttä ei laiteta...

Ensi kierto saattaa jäädä yrittämättä, koska suunitellaan parhaillaan matkaa loppuvuodeksi...katsotaan nyt, eihän se kuukausi, sinne-tänne, pitäisi maailmoja kaataa, mutta, kun niin kovasti toivoo jo kolmatta raskautta...

Pitäkäähän lippu korkealla!! Yritän itsekkin kaivaa jostain elämälle jotain uutta päämäärää, kuin " raskautuminen" .Jospa keskittyisikin kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja huolehtisi itsestään sekä läheisistä entistäkin paremmin .

Anteeksi oma napa, melankoliset ajatukset,alavireisyys. Huomenna jo varmasti reippaampana!

Mappele, yk 4, 28/29.

Vierailija
39/41 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vähän alakuloisia mietteitä, vaikkei olla vielä edes yrittämiseen asti päästy. Minulla on tuota kremppaa ja vaivaa, ja jotenkin ahhistaa, että miten niiden kanssa jaksaa raskauden aikana. Välillä ajatukset vaeltaa taas siinä, että olisiko meidän ihan hyvä näin, kahden lapsen kanssa..? Ja sitten välillä, kun noita lapsia katsoo, niin tajuaa, miten ihmeen ihania ne on ja että se kolmas lapsi olisi aivan yhtä ihana ja tärkeä. Ei ole helppoa ei.

Mutta tsemppiä niille, jotka ovat kadehdittavan varmoja vakaumuksessaan se kolmas saada! Kyllä se sieltä vielä kohdalle kolalhtaa. Nautitaan nyt ainakin tästä keväästä ja kesän odotuksesta.

Eilen käytiin varmaan ensimmäistä kertaa lasten syntymän jälken (esikko kohta 8v) syömässä kiinalaisessa ravintolassa, koko perheen voimin. Ja ai että oli ihanaa! Ruoka oli niin hyvää, minulla oli pari päivää ollut oikea kiinalaisen ruoan himo, joten keikka osui nappiin. Lapset vähän luimistelivat oudoille ruoille, mutta jotain hekin sentään söivät ja käyttäytyivät vaihteeksi ihan ihmisiksi, mistä olin tosi iloinen ja ylpeä. Pieniä ovat nämän ilonhetket.

Eilen kävin myös siinä työhaastattelussa ja tunteet on vähän ristiriitaiset. Paikka vaikutti ihan mielenkiintoiselta ja siinä pääsisi ainakin uusien haasteiden eteen, mutta toisaalta, jos nyt tätä vauvaprojektia jatkamme, niin en kaipaa mitään uutta stressaavaa työtä siihen oheen. Mutta täytyy nyt miettiä.

Mietteliäs Hilpsu

Vierailija
40/41 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipahdan pikaisesti. Menkat ei ole vielä alkaneet, mutta tosi turvoksissa olen ja ´rinnat on kipeät (varmaan kipeimmät vuoteen!) ja kovat menkkajomotukset on. :( Täytyy vaan odotella vaikka hermot on jo ihan kireällä. Testit on näyttäneet negaa.

No, en ehdi nyt muuta.

Kp 26/26-30, yk 8

Viikonloppuja!! =) Ja tsemppiä! :)) +++++