Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka EI ole harrastanut yhden yön suhteita eikä haluaisikaan harrastaa?

Vierailija
13.04.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua/aio harrastaa, tarkoitukseni oli mennä neitsyenä naimisiin ja olla uskollinen avioliitossa, mutta elämä ei mennytkään niin..oli n. vuoden (seksi!)suhteessa miehen kanssa, ja nyt taas selibaatissa, toivon löytäväni seuraavaksi hyvän miehen!

Vierailija
2/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka elämässäni on käväissyt kaksi miestä joiden kanssa olen harrastanut seksiä vain kerran. Mutta molemmat olin tavannut jo aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä haluakaan.

Vierailija
4/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksissä pitää jotain tunnetta olla mukana ja kumppani edes jollain tasolla tuttu.

Vierailija
5/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja ainut seksikumppani ollut sekä mulla että miehellä. 10v. oltu yhdessä. Ei ole kiinnostanut eikä kiinnosta moiset toilailut.

Vierailija
6/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta niin mulla kuin miehellänikin oli hääyönä. Niin kuin monet ajattelevat että on " vaan" seksiä, niin oman näkemyksen mukaan seksi/seksuaalisuus ei ole irallaan minusta vaan on iso osa itseäni. Ajattelen että seksi on osa kokonaisvaltaista rakkautta/rakastamista, välittämistä toisesta ihmisestä, ei pelkästään mikään omien tarpeiden tyydyttämiskeino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän