Lue keskustelun säännöt.
Kenen biisi? Auttaisitteko, kun ei netistä löydy vastausta
13.04.2008 |
Eli kertosäe menee näin: Ei mikään saa mua luokses palaamaan, ei ollut meistä tämän parempaan, ei korulauseitasi enää tarvita, mä tiedän sen ja kuivaan tän viimeisen kyyneleen.
Jos vaan joku osais auttaa oisin todella kiitollinen!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö kukaan todellakaan osaa kirjoittaa hyviä suomalaisia sanoituksia??