Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen biisi? Auttaisitteko, kun ei netistä löydy vastausta

Vierailija
13.04.2008 |

Eli kertosäe menee näin: Ei mikään saa mua luokses palaamaan, ei ollut meistä tämän parempaan, ei korulauseitasi enää tarvita, mä tiedän sen ja kuivaan tän viimeisen kyyneleen.



Jos vaan joku osais auttaa oisin todella kiitollinen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan todellakaan osaa kirjoittaa hyviä suomalaisia sanoituksia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi