Mihis ne oireet hävis?
Eli mulla ei oikeestaan sen erikoisempia oireita oo edes ollu, reilun viikon tais alavatsaa jomottaa ja varsinkin iltasin se oli niin turvonnu ettei meinannu saada oltua saatika nukuttua. Huimausta myös ollu melkein päivittäin. Näistä en vielä osannu silti aatella, että voisin olla raskaana kun mulla saattanu alavatsa olla ennen menkkoja parikin viikkoa kipeä. Noh, tossa loppuviikosta tein pari testiä ja positiivisiahan ne oli molemmat. Ei mitään kirkuvanpunasia viivoja, mutta ihan selkeitä kuitenkin eli sen puoleen ei epäilytä.
Nyt vaan oon erittäin ihmeissäni, kun parin päivän ajan on nuokin kaikki oireet hävinny ja alavatsakin tuntuu taas ihan normaalilta eikä sitä huimaustakaan oo järin ollu... Tää koko juttu on mulle ihan uutta, eli ekaa kertaa sain edes niitä kahta viivaa niihin testeihin. Eli nyt siis kaipaisin kokeneemmilta apua, että onks tää ihan normaalia??? Vai voiko tollaset oireet olla poissa ja palata sitte takas, mahdollisesti pahoinvointien sun muiden kera? Menkoista jos lasketaan, niin nyt olis menossa rv 5+2. Kierrot ollu aina mitä sattuu, eli noihin viikkoihin en ihan sokeesti luota.
Kommentit (6)
kyllä raskaana voi olla, vaikkei oireita niin olisikaan..
Ole vain tyytyväinen, kyllä vaivoja ehtii vielä tulla
neljättä odottava seppäskä
Mä olen menossa suunnilleen samoilla viikoilla sun kanssa.
Ihan samaa täällä ihmettelen, vaikka kokemusta on jo kahdesta aiemmasta raskaudesta, jotka ovat olleet melko samanlaisia, aika lailla oireettomia. Varmaan vaan joku suojeluvaisto tekee ihmisen aina näin hysteeriseksi.
Nyt ei ole edes kohdun kasvukipuja enää, mitä aiemmin oli pidempään. Yritän kuitenkin malttaa odotella np-ultraa/sydänääniä kärsivällisesti, kun ei kerran mitään kipuja tai vuotojakaan ole.
Malttia!
T. vain HIVENEN etomista ja väsymystä ja tissiarkuutta poteva
-höyhen-
Mulla oireet alkoivat joskus vk8-9, siihen saakka en olis ilman testiä arvannut raskaana olevani. Joillekin ei oireita edes tule. Eiköhän kaikki ole kunnossa :)
Norah ja tuplat 18+4
Tänään plussasin, ja tuntuu itkettävän ihanalta.
Kuuntelin oireita itsestäni melko tarkalla korvalla joten tiesin testituloksen jo ennen kuin näin sen. Viidennellä viikolla mennään, jännittää. Ensimmäinen.
Mahakivut ovat olleet jatkuvat, menkkakivun tapaiset nyt kaksi viikkoa. Muuten oireet lieviä, esim hajuaisti on hyvin herkkä, väsymystä, herkkyyttä, mahalle on ilmestynyt pieni " makkara" , ruokahalu on loistava.
Siskollani on kaksi pientä ja molemmat raskaudet olivat täysin oireettomat. Joten oireita ei todellakaan ole kaikilla, eikä varsinkaan paljonpuhuttua aamupahoinvointia. Jotkuthan (kuten ystäväni) oksentavat 9 kk yötä päivää.
Onnea plussasta kiviir!!! :)
Eli oireet edelleen hukassa ja pää aivan sekasin tästä miettimisestä. Pitäis yrittää nyt vaan toistaseks olla onnellinen, kun ei mitään kauheeta pahoinvointia tms ole. Mutta se ei ole ihan niin helposti tehty kuin sanottu... Noh, ihan oman nuppini takia varasin tänään ajan varhaisultraan. Siellä sitten (toivottavasti) kuulee ja näkee mikä on homman nimi.
on se ihan normaalia, että pahoinvointi tai muut oireet tulee jonakin päivänä ja toisena päivänä ei mitään. Mulla ei kans ollut mitään oireita, eikä ole vieläkään. Joskus vk9 oli pahoinvointia ja " krapulainen" muutamana päivänä, mutta sellaista, jota saattaa olla muulloinkin, siis ilman raskautta..
Olen kyllä odotellut, että tissit kasvaisi :)
Olin itsekin huolissani. Mutta sitten vk10 kuului neuvolassa sydänäänet :) Neuvolantäti sanoikin, että ole vaan tyytyväinen, kun kaikenmaailman oireilta olet säästynyt.
Fanny 13+0