Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysimetys - yrittäisinkö vielä ?

Vierailija
13.04.2008 |

Tästä ei tuu mitään, 2 kk tuskaa takana. Tuttelit ostan huomenna. Nyt loppu lapsen ja mun itkut. Ei maito riitä ja sattuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos lapsesi saanut ä-maitoa niin kauan. Älä ota stressiä asiasta vaan olet päätöksesi tehnyt äläkä välitä kommenteista että " yritä vielä" jne. t äiti jolla 4 tervettä lasta ja imettänyt vain 2 viikkoa/lapsi.

Vierailija
2/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtenään. Välttämättä mitään vikaa ei ole, tyyppikysymys vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. imetys. fi

Vierailija
4/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan lapsen on helpompi jatkaa siitä mihin asti eka lapsi pääsi. Imetys voi silloin olla helpompaa, kun maitoteitä on jo valmiiksi aukaistu. Muuten ihan sama synnytyksenkin kanssa, että toinen syntyy usein helpommalla=)

Jos imettää päivällä tunnin kahden välein ja yöllä välillä 3-4 tunnin välein, niin maidon tulisi riittää tai jos ei riitä, niin sitten korvikkeisiin. Alussa vauva voi imeä öisinkin parin tunnin välein, vaikka paljon puhutaankin 3-4 tunnin välistä. Oletko järkyttynyt imetyksen sitovuudesta? Siihenkin tottuu... Muista tehoimukaudet ja että lapsella on alahuuli rullalla = tehokas imuote, ettei sattuisi ja maito heruisi paremmin..

Vierailija
5/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tosi takkuista ensimmäisen lapsen kanssa, mutta otin työvoiton. Jälkeen päin olen miettinyt, miten jaksoin. Kolme ensimmäistä kuukautta olin vain kotona ja imetin, imetin, imetin " jatkuvasti" . Toisen kanssa ei ollut mitään ongelmia, söi paljon harvemmin ja itsekin tiesin lapsen pärjäävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi