Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosionomiksi työn ohessa?

Vierailija
13.04.2008 |

Onko täällä joku, joka olisi opiskellut työn ohessa sosionomiksi? Olen lähihoitaja ja tehnyt lastenhoitajan töitä päiväkodissa. Nyt on alkanut kiinnostaan lähteä opsokelemaan, jotta saisi lto-kelpoisuuden. Meillä on 3 lasta eikä enempää tule. Opiskelu olisi Hämeenlinnassa monimuoto-opiskeluna. Kuinka rankaksi elämä menisi? Muutenkin kaikki vinkit ja kokemukset ovat tervetulleita. Ikää minulla on 31v, et nyt olis iän puolesta viimiset hetket.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelin aluksi työn ohessa (en kuitenkaan sosionomiksi) ja sitten siirryin päätoimiseksi. Työn ohessa opiskelu vie kaiken vapaa-ajan. Täytyy olla motivaatiota jatkaa päivää työpäivän jälkeen luennoilla/ etätehtäviä tekemällä/ tenttiin valmistautumisella. Vaatii myös sen, että mies ottaa paljon vastuuta lasten hoidosta. Mutta kyllä se kannattaa. Opiskeluaika menee kuitenkin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän