Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko olla kurjempi sää?

Vierailija
13.04.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten shaalin alle sohvalle koko porukka kylki kylkeen...Antaa sateen ropista ikkunaan. Kynttilöitä hyllyn päälle palamaan.

Paisteella tehdään paistejuttuja ja sateella sadejuttuja. Elämä on just niin ihanaa kun millaisena sen tajuaa kokea.

Vierailija
2/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olis vielä pimeää. Tähän kellonaikaan talvella on jo pilkkopimeää.

Ei vaiskaan. Olen tänään pysynyt visusti sisällä. Karmea tuuli ainakin ikkunoiden vinkunoista päätellen. Lapset molemmat kylässä minä netissä :( vaikka siivota pitäisi.

terveiset Helsingistä, meren ääreltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla surkeampikin.

Vierailija
4/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotkin on paksussa jääkuorrutteessa, helmoista roikkuu jääpuikkoja. Olis kurjempi keli, jos olis vähän kovempi tuo tuuli.. ja pimeää..

Mutta niin vaan isompi lapsista viihtyy ulkona! Kolmatta tuntia veuhtoo menemään tuolla.. Itselle riitti pieni lenkki koiran kanssa. Naamaan sattui raesade.. Pienempi lapsista halusi tulla jo sisään, nassutamme popcorneja täällä ja odottelemme tuota sään sankaria sisään. =0)

Vierailija
5/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla kirkastunut ja sade hellittänyt., että voisi

se olla surkeampikin. Onkohan tuossa koululla ollut ketään siellä kevätriehassa?

Vierailija
6/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pari tuntia sitten lähdössä autolla liikenteeseen ja aika kauan saatiin irrottaa jäät laseista. Ei ole koko talvena tällaista keliä ollut. Tiekin on samanlaisen jään peitossa. Kylmäkin on, mutta minä tykkään tällaisesta säästä, kunhan ei tarvitsisi autolla ajaa.